Castelán

EDUCAR CONTRA O RACISMO: CHARLA E OBRADOIRO

Charla de Sonia Mendes e Gabriela Frias "Educar contra o Racismo e a Xenofobia" Obradoiro para o profesorado "Elaboración dun protocolo de actuación para conductas racistas"
Estas actividades estiveron organizadas polas profesoras  Amalia Soto e Elena Samartino

LECTURAS DE CONTACONTOS DO ALUMNADO DE 1º ESO NO CEIP VISTA ALEGRE

Fotografías y vídeos de la actividad de Cuentacuentos llevada a cabo en el CEIP Plurilingüe Vista Alegre. Una selección de alumnas de 1°ESO A y B leyeron o contaron cuentos clásicos y/o de creación propia para alumnos de 1° y 2° de Primaria.

Esta actividad fue organizada por Lorena López, profesora de Lengua Castellana de los alumnos.

MINERAIS CONTRA O CANCRO: FACENDO CIENCIA EN GALEGO

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Marta López Alonso impartiu unha conferencia-coloquio co alumnado de 1º de Bacharelato para dar a coñecer o proxecto de investigación "Minerais contra o cancro".

El Encaje Roto

EL ENCAJE ROTO. EMILIA PARDO BAZÁN.

Proyecto 1º de Bachillerato IES Monte Castelo, con motivo del centenario del fallecimiento de la autora y del 8M.

Blog Lengua Castellana

Este é o blog persoal de Carmen Castelao, que, durante o curso, emprega con todo o alumnado de 3º ESO (B) e 4º ESO (A e B) e, especialmente, con 2º BAC (A e B). Aquí están dispoñibles todos os materiais que usades, así como a planificación de traballo para estas semanas. A partir de agora, ditos materiais tamén se subirán á Aula Virtual, habilitada específicamente para a entrega de tarefas.

Enlace ao blog

RESUMEN PROGRAMACIÓN LENGUA CASTELLANA

Charla-conferencia Matías Escalera

Charla-conferencia impartida por Matías Escalera o venres 3 de maio na aula de usos múltiples, organizado polo seminario de lingua española e o departamento de normalización lingüística.

Matías Escalera Cordero, ( Madrid, 1956 ) é un dos escritores máis emerxentes do panorama literario español de hoxe en día e primeiro premio de literatura dramática en 2009. Escalera é un escritor vencellado ás prácticas literarias e artísticas socialmente mui esixentes e comprometidas e ,en canto, a súa figura como intelectual e profesor da Universidade de Alcalá de Henares, a modelos de pensamento sempre materialistas e críticos.

Algunhos dos seus relatos son lectura obrigada para @s alumn@s de 1º BAC deste centro, ós que vai dirixida esta actividade, @s cales terán a posibilidade de escoitar en primeira persoa na aula de Usos múltiples, a este autor artífice da construcción dunha nova especie literaria a cabalo entre a novela e o relato, capaz de integrar todas as estratexias narrativas experimentais e tradicccionais dun xeito libre e sen dogmas, no seu constante esclarecemento poético da realidade presente.

Periódico de los alumnos de TIC de 1º de Bac

Podéis ver el Periódico realizado por los alumnos de TIC de 1º de Bac durante el curso 2009-10. Picad aquí.

PÁGINA DE LENGUA Y LITERATURA

En esta página encontraréis apuntes, esquemas, ejercicios, enlaces y muchas cosas más relacionados con la materia de Lengua y Literatura. Usad este enlace

CONCURSO DE MICRORRELATOS

O CONCELLO DE BURELA CONVOCA UN CONCURSO DE MICRORRELATOS:

"25 de novembro: Día internacional da eliminación da violencia contra as mulleres"

PARA COÑECER AS BASES MIRADE NO ARQUIVO ADXUNTO.