IES Leiras Pulpeiro

Tutorial rápido sobre matrícula online

Matrícula para o curso 2021-2022

PRAZO

Do 25 de xuño ao 10 de xullo

PROCEDEMENTO

Este curso, faremos a matrícula usando un formulario web, que constará de tres pasos:

1. Elección/confirmación de opcións e materias optativas
  2. Envío de documentación
  3. Folla de autorizacións

Tes que ter preparada a seguinte documentación, ben sexa escaneada en formato JPG ou ben unha foto feita co teléfono, pero que estea ben feita, sobre fondo branco. Se usas o navegador do móbil, poderás facer unha foto instantaneamente dende o propio formulario.

• Foto carnet: vale un selfie se o fas ben, sobre parede branca e sen sombras.
  • Seguro escolar: A partir de 3º ESO é obrigatorio o pago do seguro escolar. Son 1,12€ para pagar no número de conta de ABANCA ES14-2080-0176-9730-4000-8849. Pode facelo mediante transferencia online se dispón desa aplicación, ou ben en efectivo en calquera caixero de Abanca:
    • Pulse “operaciones sin tarjeta ni libreta”
    • Seleccione idioma y la opción “ingresos efectivo”
    • Teclee el número de cuenta de abono
    • Teclee la cantidad 1,12€
    • En el campo “concepto” indique el nombre del alumno
    • Introduzca un billete y el cajero le dará las vueltas (no admite ingreso de monedas)
    • Retire el justificante de pago
  • Só para alumnado novo no instituto:
    • Foto do DNI en caso de que o teña.
    • Foto do libro de familia, das follas dos pais e alumno.
    • Foto do boletín de notas.

FORMULARIO DE MATRÍCULA

Recollida de libros do fondo

Os libros do fondo entréganse a partir do luns 28, e só os recolle Bea.

Non entregar nin aos titores, nin aos profes, nin en secretaría, nin a un amigo, e por suposto non se deixan na aula confiando en que cheguen por si mesmos a conserxería.

Entregar só os libros dos que aproben todo en xuño.

Radio Leiras: Relatos de Núñez Singala

Lectura dramatizada sobre relatos de Manuel Núñez Singala.
Actividade do Club de Lectura.

Dirección: Suso Coucheiro

Locutores: Eva Díaz, Samuel Hermida, Ainhoa Baamonde, Nacho Illán, Lucía Ónega, Sergio Navia, Adrián (4º ESO)

Gravación: Xabier Díaz

Actualización de datos de contacto

Formulario para actualizar os datos de contacto. É importante que o teléfono e correo electrónico estea actualizado, tanto para a matrícula como para futuras comunicacións.

Radio Leiras: Lecturas dramatizadas de Núñez Singala

Lectura dramatizada sobre relatos de Manuel Núñez Singala.
Actividade do Club de Lectura.

Dirección: Suso Coucheiro
Locutores: César, Leire, Victoria, Déborah, Nico e Christian (2º ESO D)

Premio Olimpíada Matemática

Este xoves 20 de maio celebrouse no Círculo das Artes de Lugo a final da Olimpiada Matemática Galega na que o noso centro contaba con dous representantes clasificados desde a fase de zona: Nuria Ledo e Martín Casanova.

Nesta versión reducida a causa da pandemia, 25 rapaces e rapazas das 4 provincias chegaron á final despois das fases previas que envolveron a máis de dous centos participantes inicialmente inscritos.

A proba consistía na resolución de 5 problemas que tocaban diferentes ámbitos das matemáticas. Nestes problemas valórase especialmente a creatividade na resolución, a precisión e boa organización nas formulacións e a xustificación dos resultados.

Por primeira vez o noso centro vai contar cun finalista na fase española desta Olimpiada. O alumno Martín Casanova Alonso de 2º da ESO E obtivo o primeiro premio nesta competición e representará a Galicia tanto na proba individual como na competición por seleccións autonómicas que se celebrará o 26 de xuño.

Moitos parabéns a Martín, a Nuria, ao alumnado que participou na fase de zona e a todos/as aqueles/as que día a día vos esforzades por mellorar e superarvos nunha materia tan complexa e abstracta, pero tan fundamental como é a das matemáticas.

Convocatoria Extraordinaria 2º BAC

Promoción 2021

PINCHA NA FOTO PARA TELA EN MÁXIMA CALIDADE

Fondo libros curso 2021-2022

Publícase no DOG do 20 de maio de 2021 a convocatoria de Fondo Libros.

IMPORTANTE:

RECOMENDAMOS, PREGAMOS e INSISTIMOS en que procuren facer a solicitude de forma telemática, para que non pasen 300 persoas a entregar papeis no instituto.

PRESENTACIÓN TELEMÁTICA:

CHAVE 365

É un sistema para identificarse online para calquera trámite da Xunta. MOI RECOMENDABLE.