IES Leiras Pulpeiro

Resolución Definitiva Fondo Libros

A día 24 de xullo xa están publicadas as listaxes definitivas de Fondo de Libros.

Podes consultar o estado da túa solicitude de tres maneiras:

• Na aplicación Fondolibros con certificado dixital ou chave365
  • No mesmo formulario de matrícula que usaches en xullo
  • Na aula virtual do IES Leiras Pulpeiro

Os vales de material recolleranse en Secretaría a partir do día 2 de setembro.

Para entrar na Aula Virtual podes acceder co usuario e contrasinal do curso pasado.

Se eres novo/a no centro, o teu usuario será o teu nome e apelidos en minúscula sen espazos e o teu contrasinal a túa data de nacemento sen barras separadoras.

Exemplo: A alumna Ánxela Veiga da Costa nada o 5 de abril de 2008 terá:

usuario: anxelaveigadacosta

contrasinal: 05042008

Como medida de seguridade, terás que cambiar o contrasinal a primeira vez que entres.

Unha vez dentro, figuras xa matriculado/a no curso Administración Alumnado.

Accede no dito curso á sección Fondo Libros 24-25

Facendo clic na tarefa accederás á información dentro do apartado comentarios:

Os libros serán entregados no inicio do curso escolar.

Alumnado de Tecnoloxía e Dixitalización en Sección Bilingüe - Curso 24-25

No seguinte enlace pódese consultar o alumnado que cursará a materia de Tecnoloxía e Dixitalización en Sección Bilingüe en 1º de ESO.

Alumnado 1º ESO - Tecnoloxía e Dixitalización - Sección Bilingüe - 24-25

Libros de texto 24 - 25

No adxunto podedes consultar o listado de libros de texto para o curso 2024-25:

Libros de Texto Curso 24-25

Despedida a José Antonio

Vídeo homenaxe a José Antonio

Matrícula Curso 24-25

Desde o día 24 ata o 8 de xullo está aberto o período de Matrícula para o curso 24-25.

Poderás facer a matrícula on-line, utilizando o código QR que se che entregou xunto co boletín de notas.

Tamén poderás acceder ao teu formulario individualizado de matrícula, entrando na Aula Virtual, no curso Administración Alumnado, na sección Matrícula curso 24-25.

Os formularios conteñen as instrucións que te guiarán no procedemento de achega da documentación necesaria e escolla, de ser o caso, de materias optativas.

Vídeo creativo de bioloxía en 1ºBAC

Acto de homenaxe aos Mellores Expedientes de Galicia ABAU 2024

Os/as estudantes que acadaron durante o presente curso escolar unha nota igual ou superior a 9 como nota de acceso á Universidade (60% nota medida bacharelato + 40% nota da parte obligatoria da ABAU) foron homenaxeados/as no acto Megabau, que tivo lugar no Coliseum da Coruña o venres 21 de xuño.

No IES Leiras Pulpeiro tivemos a fortuna de contar entre o noso alumnado con dúas rapazas e unha rapaz cun rendemento académico acorde con eses parámetros de excelencia. O venres 2º de xuño desprazáronse a Coruña acompañados/as das súas familias e da titora de 2º de BAC Cristina Andreu.

Parabéns para Rosalía Bernárdez Riopedre, Noa Rodríguez Carballeira e Brais García Rodríguez e para as súas familias. Foi  un luxo para o centro tervos estes anos entre nós. O voso futuro está por escribir e o enorme talento que atesourades seguirá dándovos satisfacións. Dalgunha ou outra maneira, seguiremos formando parte delas.

Acto de graduación 4ºESO 2024

Entrega de Boletín de Notas

Os Boletíns de Notas xunto cos Consellos Orientadores para 2º e 4º da ESO serán entregados o mércores 26 de xuño no seguinte horario:

• 9:30h: 1º de BAC
  • 10h: 1º da ESO
  • 11h: 2º da ESO
  • 12h: 3º da ESO
  • 13h: 4º da ESO

Ademais as notas se comunicarán tamén ese mesmo día ás 14h por abalar e pola Aula Virtual.