IES Leiras Pulpeiro

Desafío CalcuLeiras 2021

Co obxecto de desenvolver entre o alumnado de 1º da ESO o gusto e valoración do cálculo mental como ferramenta esencial de aplicación en múltiples ámbitos nos nosos días, o departamento de matemáticas organiza o Desafío CalcuLeiras 2021.

Enmarcado no Contrato-Programa para a Mellora da Competencia Matemática, esta actividade pretende completar o currículo propio da materia cun tempo de cálculo mental que lle permita ao alumnado mellorar e gañar confianza e auto-estima nesta disciplina matemática que segue a ser de grande utilidade pese a actual omnipresencia de dispositivos electrónicos. A metodoloxía de partida será a aplicación web http://mvilarinho.pythonanywhere.com/cmental onde se axustará o tempo para afrontar o Desafío. Comezarase con 12 segundos por exercicio e irase baixando a 10, 8, 6 e mesmo 4 segundos para determinar os desempates. Os/as 3 finalistas de cada curso recibirán premios en forma de vales-agasallo para intercambiar en librerías e  pasarán a grande final de 1º da ESO. Alí esperan trofeos e máis premios para os campións e campioas deste concurso.

O Contrato Programa complétase este mes de maio con obradoiros de Cálculo Mental a cargo do profesor Víctor Pollán para 2º da ESO e 3º de Aplicadas e unha conferencia do colaborador do CB Breogán Edgar Paz (pendente de confirmar) que achegará ao alumnado de 1º de BAC a aplicación da Estatística ao ámbito deportivo.

Actividades sobre Xela Arias (23-04-2021)

Divulgación de actividades sobre Xela Arias

Locutor: Xabier Díaz

Convidadas: Belén Martín, Noemí García, Cinthia Lázare, Pablo Monteagudo, Iria Burgo, Maitane Arias

Colaboración: Esperanza Fernández

Gravación: Xabier Díaz

Vida e obra de Xela Arias (21-04-2021)

Vida e obra de Xela Arias.

Dirección: Rosa Varela
Locutora: Area López
Convidados: Xavi Martínez, José Luis Veiga, Martín Casanova
Convidada especial: Luz Jares

Gravación: Xabier Díaz

Recitado de poemas de Xela Arias (19-04-2021)

Recitado de poemas de Xela Arias.

Locutora: Belen Martín
Recitan: Ana Dopazo, Lucía Ónega, Bea Bermes, Suso Coucheiro, Samuel Hermida

Campaña Leiras Verdes

Hoxe 22 de abril, Día Mundial da Terra, queremos coller o relevo da campaña levada adiante en anos anteriores no IES Leiras Pulpeiro, e concienciar a todo o instituto para reducir o uso de plásticos, e incidir na separación selectiva dos residuos no día a día.

Para iso, alumnxs de 1ºESO D, desde as materias de Bioloxía e Xeoloxía e Imaxe e Son realizaron este vídeo, e emprenderán unha campaña de concienciación chamada Leiras Verdes.

Por un mundo libre de plásticos! :)

Presentación do día do libro (aula TEA)

Canon en ReM de Pachelbel

Día mundial do autismo

O alumnado da aula TEA fixo este vídeo co gallo do día mundial do autismo:

Resultados admisión curso 2021-2022

Todo o alumnado que solicitou praza no IES Leiras Pulpeiro para o vindeiro curso foi admitido.

Non hai ninguén excluído.

Masterclass física de partículas

Durante a mañá participamos nunha masterclass de Física de Partículas.

A iso das 11:30 faremos unha práctica en liña, e pola tarde un test en colaboración co CERN en Xenebra.

Grupo traballando

Analizando trazas de colisións