Resumo do Currículo Grado Básico en Servizos Administrativos

SERVIZOS ADMINISTRATIVOS
  Familia Profesional Administración e Xestión
  Título Grado Básico en Servizos Administrativos
  Referente europeo CINE-3.5.3. (Clasificación Internacional Normalizada de la Educación)
  Duración 2000 HORAS
  Acceso Debes cumprir todos os requisitos seguintes:
• Ter cumpridos quince anos, ou cumprilos durante o ano natural en curso, e non superar os dezasete anos de idade no momento do acceso ou durante o ano natural en curso.
• Cursar o primeiro ciclo de Educación Secundaria Obrigatoria (3º da ESO) ou, excepcionalmente, cursar o segundo curso da Educación Secundaria Obrigatoria.
• Propoñer o equipo docente aos pais, nais ou titores legais a incorporación do alumno ou alumna a un ciclo de Formación Profesional Básica.
    PERFIL PROFESIONAL
  Competencia Xeral Realizar tarefas administrativas e de xestión básicas, con autonomía, con responsabilidade e iniciativa persoal, operando coa calidade indicada, observando as normas de aplicación vixentes medioambientais e de seguridade e hixiene no traballo e comunicándose de forma oral e escrita en lingua castelá e, no seu caso, na lingua cooficial propia así como nalgunha lingua estranxeira.
  Postos de Traballo Auxiliar de oficina; auxiliar de servizos xerais; auxiliar de arquivo; ordenanza; auxiliar de información; telefonista en servizos centrais de información; clasificador/ora e/ou repartidor/ora de correspondencia; gravador/ora- verificador/ora de datos; auxiliar de dixitalización ; operador/ora documental; auxiliar de venda; auxiliar de dependente de comercio; operador/ora de cobramento ou caixeiro/a.
    PLAN DE ESTUDOS
  CURSO/
MÓDULOS
CÓDIGO MÓDULO HORAS/SEMANA HORAS HORAS CURSO

MP3004 Arquivamento e comunicación 5 146 910
  AM3009 Ciencias aplicadas I 6 175
  AM3011 Comunicación e ciencias sociais I 7 206
  MP3003 Técnicas administrativas básicas 6 179
  MP3001 Tratamento informático de datos 7 204

MP3002 Aplicacións básicas de ofimática 10 240 1028
  MP3005 Atención á clientela 3 58
  AM3010 Ciencias aplicadas II 7 162
  AM3012 Comunicación e ciencias sociais II 6 135
  MP3008 Formación en centros de traballo - 320
  MP3006 Preparación de pedidos e venda de produtos 5 113
  Nota No primeiro curso adicaranse 35 horas a titoría, e 27 horas no segundo curso. Os módulos en grosa están asociados a algunha unidade de competencia.
  Titulación Grado Básico en Servizos Administrativos
  Acceso Estudios O título profesional básico permitirá o acceso aos ciclos formativos de grado medio. As persoas que estean en posesión dun título profesional básico poderán obter o título de graduado en educación secundaria obrigatoria por calquera das dúas opcións previstas na Lei orgánica 2/2006, de 3 de maio, mediante a superación da proba de avaliación final da educación secundaria obrigatoria.

Máis información Currículo do título profesional básico