BLOG ADEUIS

Celebrando Erasmus Days coas nosas alumnas tituladas

Hoxe, co gallo dos ErasmusDays visitáronnos de forma telemática as nosas antigas alumnas Antía Viturro e Bianca Fernandes, que falaron ás alumnas de 1º de TAPSD da súa experiencia Erasmus+.

E adiviñade o que... as dúas recomendan a experiencia.

E ti?  apúntaste?

Antía e Bianca falando da experiencia ErasmusPlus ao alumnado de 1º TAPSD

Recorremos Catania

En estas semanas fumos visitar varios lugares: como a cupula da iglesia de catania, a praia de catania, o porto de catania, o castelo, tamén visitamos todas as paradas de metro que o utilizamos para ir a traballar.

Podesdenos seguir no noso instagram @ciaocatania2022 para non perdervos nada.

Chegada e primer mes en Catania Noelia e Brais

Cando chegamos á porta do edificio no que iamos a vivir durante 3 meses todos nos lanzamos miradas de pena, "onde nos meteu  Pablo" era a frase que sonaba mentras nos abrian a porta da entrada principal, subíamos as escaleiras ao piso, vendo bolsas de cemento polo chan mentres nos preguntabamos que iamos facer, por iso

Ya llevo un mes!

Ya pasó un mes y parece que pasaron solo 2 días desde que llegué aquí. Este mes seguí las prácticas como asistente personal en el mismo domicilio, sigo haciendo lo mismo y la relación con el usuario es cada vez mejor. Los días que hace sol nos ponemos a hacer jardinería fuera o a preparar el invernadero.

Plantas en macetas

Boa aterraxe e mellor inicio de estadía

Parece que foi onte que as nosas expedicións internacionais partiran cara a Catania e Tralee, pero xa van mais de tres semanas. E aínda que, como din os ingleses, "no news is good news", é mellor facer unha revisión para asegurarnos de que todo marcha como debe.

1º Semana

Bueno pues esta semana empecé las prácticas como asistente personal en un domicilio y me dediqué a pasear por el pueblo. Las prácticas super bien, por ahora hago tareas de acompañamieto, hago la comida, reviso la tensión, la glucosa, el oxigeno en sangre... cosas de TAPSD, nada nuevo que no diera en el ciclo, y después al acabar de trabajar me voy a pasear.

Viaje y primera impresión

Si todos bien saben que soy un desastre con patas, la idea de tener que coger dos aviones para llegar a Kerry sin liarla me parecía imposible, hasta que cogí el primer avión en O Porto.

Check-in, seguridad y puerta de embarque, todo a la primera. Genial, mis preocupaciones se fueron y fui más segura para Londres pensando: 'Si en O Porto lo conseguí, malo será que en Londres sea muy diferente'.