CFGM (At. Sociosanitaria)

PROGRAMACIÓN DO DEPARTAMENTO

ACCESO Á PROGRAMACIÓN AQUÍ

MEMORIA XEFATURA DEPARTAMENTO SANITARIA

ENQUISA DE VALORACIÓN DA ASIGNATURA DE ATENCIÓN SANITARIA E ALIMENTACIÓN E NUTRICIÓN.

O mes de xullo realizouse unha enquisa as/os alumnas/os do CFGM de Atenciónsociosanitaria sobre as asignaturas da Rama Sanitaria.

Os resultados pódense consultar no arquivo adxunto.

Juan Navaza Carro.

PROXECTO "CREA A TÚA PROPIA COMUNIDADE"

Entre os meses de abril e xuño o alumnado do Ciclo Formativo de ATSO está a desenvolver o proxecto "Crea a túa propia comunidade", consistente en ir construindo de forma colaborativa a nosa comunidade ideal. O proxecto pode medrar tanto como se queira, tal e como sucedeu na Fundación Serralves de Porto. As maquetas serán estarán expostas no corredor de entrada ao edificio central. Animádevos a participar!

Imaxes:http://www.edu.xunta.gal/centros/iesfelixmuriel/galeria/thumbnails.php?album=72

Artigo no blog do EDLG: http://www.bicodaria.com/spip.php?article920

CHARLA DE AGADEA SOBRE ALZHEIMER E OUTRAS DEMENCIAS

O pasado 23 de maio tivo lugar no noso ies, unha charla para as/os alumnas/os do 1º curso do CFGM de Atención Sociosanitaria por parte de AGADEA (Asociación Galega de Axuda ós Enfermos con Demencias tipo Alzheimer de Santiago) actuais xestores do

EXAMES FINAIS C.F.G.M. ATENCIÓN SOCIOSANITARIA 2011/2012

APROXIMACIÓN A FCT

APROXIMACIÓN Á FCT

As alumnas/os do CFGM de Atención sociosanitaria realizaron ó longo do curso 2011/2012 as súas primeiras tomas de contacto nos diferentes ámbitos de atención que corresponden coas súas competencias finais antes de realizar o periodo de formación en centros de traballo.

Currículo do ciclo medio de Atención Sociosanitaria

VIDEO informativo sobre o ciclo.

LEXISLACIÓN:

Accede ó BOE onde se establece o currículo do ciclo medio en atención sociosanitaria ou ó que establece o título e as ensinanzas comúns pinchando nos ficheiros adxuntos.

VISITA A AMBAR (Asociación de Minusválidos do Barbanza)

As alumnas do Ciclo formativo de Atención Sociosanitaria foron a Ribeira o xoves 31 de marzo para coñecer o traballo da Asociación AMBAR. Esta asociación é unha Entidade Sen Ánimo de Lucro de ámbito comarcal que ten como obxectivo principal a integración e mellora da calidade de vida das persoas con diversidade funcional. Entre as súas actividades destacan a prestación de servizos a estas persoas e ás súas familias, a difusión desta problemática e a potenciación de iniciativas e servicios comunitarios. Para máis información, picade AQUÍ.

« Xuño 2019 »

RESOLUCIÓN DA CONVOCATORIA FCT ... (CONSULTA)

E PUNTUACIÓNS...(CONSULTA)