ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR 2018

Durante O mes de novembro realizaranse as votacións para elección de representantes dos distintos sectores da comunidade educativa no Consello Escolar do centro.

Nesta páxina poderanse consultar os distintos documentos que se vaian publicando: o calendario, as convocatorias e os impresos para a presentación de candidaturas, actas,...

CONCURSO DE MICRORRELATOS

Organizado por ENDLG e Bibliomuriel Bases do Concurso de microrrelatos 1 Poderá participar toda a comunidade educativa. 2Os/as participantes deberán elaborar un texto narrativo en lingua galega que non poderá ter máis de 280 caracteres e que deberá ter como temática principal: “omedo” 3- O prazo para enviar os traballos ao xurado remata o 26 de outubro. Estes deberánenviarse por correo electrónico a: enl.felixmuriel@gmail.com 3-Establécense tres categorías: A- 1º, 2º e 3º de ESO. B- 4º de ESO, Bacharelato e Ciclos.

PRESENTACIÓN DO LIBRO "A MADRIÑA" NO IES FÉLIX MURIEL

IX SEMINARIO SOBRE A MEMORIAE " AS REXAS"

CLIC NA IMAXE PARA ACCEDER

PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS LGL 2018-19

Becas do Concello para material escolar, deportivo ou libros de texto

O Concello ven de publicar a convocatoria para estas axudas,

Pinchade no enlace se precisades máis información.

O prazo remata o 18 de outubro:

ENQUISA HÁBITOS LINGÜÍSTICOS

SECCIÓN ALUMNADO ---------- CLIC AQUÍ

Prazo Aberto para preparar as probas de obtención do Título de Graduado/a na ESO

O programa de Educación de Persoas Adultas abre o prazo de inscrición da preparación para a obtención do título de Graduado en Educación Secundaria.

Área de Cultura, Xuventude, Educación e Normalización

Concello de Rianxo
Tlf.- 981 100 688 / 664 180 632

BOLSAS FUNDACIÓN AMANCIO ORTEGA PARA CURSAR ESTUDOS EN CANADÁ EEUU

Periodo de inscrición Do24/09/2018 al 30/10/2018 Información A Fundación Amancio Ortega pon en marcha o seu programa de becas, co obxeto de facilitar a mozos e mozas de institutos e colexios españois un proceso de inmersión nunha cultura extranxeira, á vez que perfeccionan a aprendizaxe da lingua inglesa, durante un ano académico. O Programa convoca 600 becas dirixidas a estudantes de 4º de ESO de centros españois, para estudiar Primeiro de Bacharelato nun High School en Canadá ou Estados Unidos el próximo curso escolar 2019-2020.

BOLSAS FUNDACIÓN AMANCIO ORTEGA PARA CURSAR ESTUDOS EN CANADÁ EEUU

Periodo de inscrición Del 24/09/2018 al 30/10/2018 Información A Fundación Amancio Ortega pon en marcha o seu programa de becas, co obxeto de facilitar a mozos e mozas de institutos e colexios españois un proceso de inmersión nunha cultura extranxeira, á vez que perfeccionan a aprendizaxe da lingua inglesa, durante un ano académico. O Programa convoca 600 becas dirixidas a estudantes de 4º de ESO de centros españois, para estudiar Primeiro de Bacharelato nun High School en Canadá ou Estados Unidos el próximo curso escolar 2019-2020.

« Novembro 2018 »