Fai xa dous anos, o Equipo da Biblioteca creou unha nova páxina chamada Scripta Manent, réplica da segunda frase do dito latino  Veba volant, scripta manent, as palabras voan, o escrito permanece. Trátase dunha invitación a textos de todo tipo (relato curto,  poemas, artigos de opinión, frases, fragmentos de escritores consagrados que causaran impacto, Kaikus e ata viñetas) e aberto a toda a Comunidade Educativa.

ESCOLA DE PAIS: DISCIPLINA POSITIVA

GRADUACIÓN DE 2º DE BACHARELATO

FONDO LIBROS.AXUDAS MATERIAL

Publicado hoxe en DOG,ORDE do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidariode libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2018/19.

Texto da convocatoria aquí.

AVALIACIÓN FINAL ESO

Os vindeiros días 29 e 30 celébraranse as probas de avaliación de ESO, para as que o IES FÉLIX MURIEL resultou seleccionado seguindo criterios estatísticos.

Máis información: aquí.

Información sobre Probas de Acceso ás Ensinanzas Artísticas

EASD Pablo Picasso é un centro público, dependente da Consellería de Educación, no que impartimos ensinanzas artísticas de 2 niveis.

PROGRAMA XOGADE

A actividade de tenis de mesa promovida pola ANPA  participou  de novo no Programa Xogade, celebrado esta vez no Concello de Zas. Alí, os alumnos Santiago Vaamonde, Óscar Rial e Daniel Rial acadaron un merecido segundo posto.

Noraboa rapaces!

Titulacións da Universidade da Coruña

Comparto no anexo unha táboa interactiva onde se poden ver as notas de corte das titulacións ofertadas para este próximo curso, e si se pincha no nome do grao se abre unha nova fiestra coa información relativa a esos estudos.

Recordo que a información sobre as titulacións da Universidade de Santiago podedes atopala en :http://www.usc.es/graos/

E da Universidade de Vigo en:  https://www.uvigo.gal/uvigo_gl/estudos/graos/

CHARLA INFORMATIVA SOBRE OS CICLOS FORMTIVOS DO IES ESPIÑEIRA

O próximo mércores 9 de maio haberá uhga charla informativa sobre os ciclos formativos que se poden cursar no IES Espiñeira. A charla será no primeiro recreo (10'10) na Aula de Usos Múltiples 2 e está destinada a todo o alumnado (especialmente 4º de ESO e bacharelato) interesado nos seguintes ciclos:

-Ciclo formativo de Grao Básico: Informática e telecomunicacións

-Ciclo formativo de Grao Medio: Intalacións de telecomuncacións

-Ciclo de Grao Medio: Xestión  administrativa

-Ciclo de Grao Superior: Administración e finanzas

Coñece como traballa un director de Hotel

O Centro Superior de Hostalaría de Galicia convídanos a visitar un hotel para que coñezas como traballa o director, profesional que se forma na escola. O próximo sábado, 12 de maio, Pablo Guitián convídate a coñecer o AC Palacio del Carmen que dirixe. Falará da súa traxectoria laboral, e explicará en que consiste o seu traballo facendo unha visita polas instalacións.

« Maio 2018 »