DATAS E HORARIOS DAS PROBAS EXTRAORDINARIAS DE SETEMBRO

Xa se poden consultar as datas e o horario das probas extarordinarias de setembro. De a algún alumno ou alumna lle coincidir máis de unha proba na mesma hora, prégase que se poña en contacto co centro.

Así mesmo, é preciso que revisen as datas e o horario a mediados de agosto para comprobar que non se realizaron cambios.

Novidades en Admisión a Ciclos de Formación Profesional

NOVIDADES NA ADMISIÓN A CICLOS

Este ano, por mor da Lei de Protección de Datos, debedes consultar o código que se vos asignou na vosa solicitude de praza, con este código poderedes coñecer o estado da vosa petición, e matricularvos ou rexeitar a praza que vos concedan en cada listaxe.

LIBROS DE TEXTO. CURSO 2020 - 2021

Achégase a relación de libros de texto do curso 2020-2021.

Fondo libros/Axudas material escolar. Curso 2020/21

Prazo presentación solicitudes: 20/05/2020 -19/06/2020

Aberta a Matrícula na Universidade de A Coruña

Na web de FUTUROS ESTUDANTES da UDC pode atopar toda a información relativa ás ABAU, á PREINSCRIPCIÓN e á aplicación NERTA:

URXENTE: MATRÍCULA 1º ESO DÍA 9 DE XULLO

Infórmase do cambio de data de matrícula do alumnado de 1º ESO que se debe realizar toda, independentemente da letra do apelido, o día 9 de xullo.

Desculpen as molestias.

ACCESO ÁS AULAS DAS ABAU

Achégase a información referida á localización das aulas en que se van a desenvolver as probas ABAU e a porta de acceso que ten que empregar o alumnado do IES Félix Muriel.

Prégase puntualidade xa que o acceso pode ser máis complexo do que noutros anos e ter en conta todas as indicacións sanitarias.

MOITO ÁNIMO E MOITA SORTE

REVISIÓN DE NOTAS

A revisión de notas co profesorado realizarase cita previa. Lémbrase que as cualificacións serán publicadas no ABALAR MÓBIL o día 24, independentemente de que a súa entrega en papel e a do Consello Orientador se realice ao longo da maña do día 25.

Para realizar unha reclamación realizarase no prazo establecido (desde o o día 25 ás 10:00 horas ata o día 26 ás 14:00 horas) e deberán entregarse a solicitude en Administración.

LUGAR E HORARIO ENTREGA NOTAS ESO

O horario de entrega de notas e do Consello Orientador da ESO será o 25 de xuño no horario e lugar que consta no seguinte enlace. As cualificacións da ESO e 1º de BACHARELATO publicaranse no ABALAR MÓBIL o día 24 de xuño ás 20:00 horas.

O alumnado entrará de un en un na aula e o resto esperará fóra gardando a distancia de seguridade. Lémbrase que é obrigatorio o uso de máscara.

Horario e lugar de entrega

Publicado o Calendario de Admisión en Ciclos de FP

Xa temos datas para pedir praza nos Ciclos!

Aquí o calendario: http://www.edu.xunta.gal/fp/webfm_send/8779

LEMBRADE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES: 25 de xuño ás 9:00 ao 8 de xullo ás 13:00 horas

Máis información: http://www.edu.xunta.gal/fp/node/15703

« Agosto 2020 »

Agora mesmo hai 0 usuarios e 1 invitado conectados.

CALENDARIO DE ALUMNADO CON PENDENTES

Podes consultar aquí, por departamento, o calendario

BIOLOXÍA

BIO-XEO 1º E 3ºESO E TRABALLOS