CHARLA ADOLESCENTES E NOVAS ADICCIÓNS

PRÁCTICA PARA AS FAMILIAS E O PROFESORADO

BOLSAS PARA CAMPUS CIENTÍFICOS DE VERÁN E ESTANCIAS NO CERN

Bolsas de inmersión lingüística en inglés MEC 2019

Importante: esta é unha convocatoria MEC, diferente da da Consellería de Educación:

Prazo: ata o 10 de Abril.

Destinatarios:alumnado de Bacharelato e CM (ver convocatoria)

CONVOCATORIA AQUÍ

ADMISIÓN 2019-2020

En cumprimento do disposto no artigo 13 da orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación, póñense en coñecemento das familias as seguintes informacións:

En marzo comeza o período de admisión do alumnado que cambia de centro

Atención:

O alumnado que teña previsto cambiar de centro educativo para o curso que ven ( exceptuando aquelas persoas que continúan estudios en centros adscritos, esto é, alumnado que ven de primaria para o instituto), debe solicitar praza no proceso de admisión que comeza o 1 de marzo e ata o 20 do mesmo mes.

Por exmplo, persoas que deben solicitalo:

-Alumnado que marche a outro instituto a facer bacharelato de Artes, ou outro bacharelato.

Convocadas as Probas de Admisión para o Grao de Ciencias da Actividades Física e do Deporte da Universidade da Coruña

Máis información no seguinte enlace:

Na Universidade de Vigo, o ano pasado o período de inscripción comezou en marzo e rematou en abril, aquí tedes toda a información do proceso, por si queredes ir preparándovos:

Aclaración sobre as ponderacións de acceso á universidade

Dende a Comisión Interuniversitaria de Galicia, fannos chegar aos centros educativos o seguinte comunicado:

"Ante as reiteradas preguntas sobre as ponderacións vixentes para o acceso no curso 2019-20, poño no seu coñecemento que retiramos da páxina WEB da CiUG a “Táboa de ponderacións acceso 19-20” porque estamos esperando a que as tres universidades e a Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional decidan que Titulacións se van impartir no próximo curso 2019-20.

axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2019

Máis información:https://www.edu.xunta.es/axudasle/

Prazo: ata o 20 de marzo

Actualización das Táboas de Ponderación para as ABAU

A CIUG ven de publicar as modificacións na táboa de ponderacións das materias específicas nas ABAU, ollo, porque hai cambios!

Pinchade no documento adxunto.

Calendario ABAU, parámetros de Ponderación e Notas de Corte

Nos adxuntos podedes consultar toda a información publicada relativa ás ABAU 2019

« Marzo 2019 »

RESOLUCIÓN DA CONVOCATORIA FCT ... (CONSULTA)