Día de Rosalía

No IES Félix Muriel sumámonos á celebración do Día de Rosalía.

DÍA DOS ESCRITORES E ESCRITORAS EUROPEOS

O 27 de marzo celebrouse o Día dos escritores e escritoras europeos. Desde o IES Félix Muriel contribuímos a esta celebración coa lectura da obra de Rafael Dieste Dos arquivos do trasno, a cal se realizou en directo e da que podes ver a gravación premendo na ligazón:

DÍA DE CASTELAO E DA PAZ

Como todos os anos a comunidade educativa do IES Félix Muriel celebra o Día da Paz e o Día de Castelao, conxuntamente, xa que, se hai unha figura que se identifica coa paz en Galiza, esta non é outra ca o rianxeiro Alfonso Daniel Rodríguez Castelao.

Este ano, entre outras moitas actividades, optouse por un lectura continuada da súa obra, a cal está sendo retransmitida en directo.

A lectura comezou coa intervención do director do centro, Ramón Veiga, o alcalde de Rianxo, Adolfo Muíños, en representación do pobo de Rianxo, e continuou co alumnado, profesorado, persoal non docente, pais e nais...

NO IES FÉLIX MURIEL SOMOS TERRORÍFICOS!

Xa está publicado o vídeo co que o alumnado do Equipo de Dinamización da Lingua Galega do noso instituto participa como finalista no concurso do DígochoEu!

Parabéns o alumnado que participou na actividade e grazas a Esther Estévez e Carlos F. Amado pola experiencia de vir gravar con nós a pasada semana.

Conmemoración do 25 de abril

O 25 de abril conmemórase a Revolução dos Cravos, que supuxo a fin da ditadura en Portugal en 1974.

O Consello da Cultura presenta "Activistas da lingua no IES Félix Muriel de Rianxo"

No Félix Muriel MEDRA A LINGUA.

«AQUÍ MEDRA A LINGUA. EXPERIENCIAS DE DINAMIZACIÓN DO GALEGO NA ESCOLA».

Samaín

03/11/2021 12:10
Europe/Madrid

O día 3 de novembro celebramos no IES o Samaín, en colaboración coa ANPA.

Un dos maiores atractivos foi o Tunel do Terror organizado polo EDNL e os xogos populares.

MANIFESTO 25N20 - CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Agasalla en galego