SAÍDAS DIDÁCTICAS

Coñecendo o Patrimonio do Araño

Espectacular visita guiada ao Patrimonio do Araño de alumnado do IES Félix Muriel coa colaboración da AA VV de Araño na que visitamos o Hórreo e casa parroquial de Araño, o camiño real e vía crucis, a casa da fonte, Pazo dos Calote e o muíño da Beiga que Anselmo puxo a funcionar para poder observar o mecanismo do muíño.
Parabéns a AA VV de Araño por poñer en valor o seu Patrimonio cultural e achegar este ás novas xeracións.

Saída ao Courel. 4º ESO B

O grupo de 4º D desprazouse ao Courel co fin de coñecer o patrimonio natural e cultural da zona.

Saída didáctica ao Courel

O alumnado de 4º B participou na saída didáctica ao Courel, onde puido coñecer o patrimonio natural e cultural desta zona do interior de Galiza.

A alumna Carla Iglesias Ferreirós achéganos a súa experiencia no artigo que podes ler a continuación.

Saída didáctica a Galway: "Climate Change studies and research in the EU"

Durante esta semana o alumnado participante no proxecto Erasmus + "Climate Change studies and research in the EU", está en Galway (Irlanda), xunto co alumnado de Rijeka (Croacia) que tamén participa no proxecto.

Saída didáctica a Extremadura

Estase a desenvolver a saída didáctica a Estremadura cun intenso programa de actividades.