DÍA DE CASTELAO E DA PAZ

Como todos os anos a comunidade educativa do IES Félix Muriel celebra o Día da Paz e o Día de Castelao, conxuntamente, xa que, se hai unha figura que se identifica coa paz en Galiza, esta non é outra ca o rianxeiro Alfonso Daniel Rodríguez Castelao.

Este ano, entre outras moitas actividades, optouse por un lectura continuada da súa obra, a cal está sendo retransmitida en directo.

A lectura comezou coa intervención do director do centro, Ramón Veiga, o alcalde de Rianxo, Adolfo Muíños, en representación do pobo de Rianxo, e continuou co alumnado, profesorado, persoal non docente, pais e nais...

MONTE VIVO PRECISA UN LOGO!

Convócase un corcurso, para todo o alumnado do centro, co obxectivo de escoller a imaxe representativa do proxecto Monte Vivo.

Podes descargar o cartaz coas bases (arquivo adxunto)

Actividades Semana Cultural 09

SEMANA CULTURAL CURSO 2008/09