Programa Aula Magna Radio Escolar Podcast

Máis fotos no ENLACE

Podcast: ENLACE

O alumnado de Bacharelato 2º F/D da materia de  Latín invítavos a escoitar o seu traballo de podcast AULA MAGNA sobre Grecia e Roma realizado no marco do programa de Polos Creativos impulsado pola Consellería de Educación.

AULA MAGNA foi gravado na radio instalada no IES Eusebio da Guarda e, centrado na cultura clásica ,explora temas diversos como o cinema clásico, a arte clásica, a vida cotiá, a cociña e a moda na antiga Roma, o deporte en Grecia , a historia do calendario, a  mitoloxía, una análise curiosa da Ilíada…e todo vertebrado a través do fío condutor da etimoloxía.

Sen dúbida , un traballo de moita calidade dos alumnos de Latín dos cursos de  F/D  de Bacharelato de Humanidades  que axuntaron perfectamente a comunicación radiofónica coa divulgación dos temas da súa especialidade de xeito moi ameno e profesional.

Esperamos que o desfrutedes e vos animedes a participar en cursos vindeiros!

Belén González Aguiar

Departamento de Latín