Día da Poesía nos Clubs de Lectura

O pasado 21 de marzo celebramos o Día da Poesía nos clubs de lectura do instituto. No club de 4º ESO estreamos a radio para gravar varios audiopoemas recitados e comentados polo alumnado. Gustavo Adolfo Bécquer e Álvaro Cunqueiro voaron nas ondas radiofónicas grazas ás voces de Noa, Aurora, Gerrard, Jhostin, Estela e Mara.

No club de lectura de bacharelato celebrámolo tamén cun recital poético na biblioteca a cargo do alumnado, acompañado da exposición dos libros escollidos. Esta vez foron os versos de Luz Pozo Garza, Pablo Neruda, Curros Enríquez, Manuel María, Rosalía de Castro e Ana Fernández os que encheron de sensacións sonoras a biblioteca nas voces de Noa, Carla, Silvina, Irene, Marta, Katia, Andrea, Natalii, Héctor, Sara e Yara.

Por outra banda, Beatriz, Samuel e Claudia de 2º bach D entrevistaron o poeta François Davo, profesor de Francés no noso instituto; François explicounos o que significa para el a poesía desde a súa propia experiencia, ensinounos algúns dos seus libros e recitou para nós un dos seus poemas.

Para acompañarnos na escoita, accedede ao noso blog desde estas ligazóns.

Feliz Día Internacional da Poesía por moitos anos!

Dulce Fernández Graña, Departamento de Lingua Galega e Literatura

Coordinadora dos Clubs de Lectura