CORRESPONDENTES XUVENÍS E CARNÉ XOVE

Máis fotos da actividade no enlace

O luns 26 e martes 27 de febreiro, os Correspondentes Xuvenís do noso centro colaboraron na difusión de información e material para a emisión do Carné Xove. Unha traballadora do Concello desprazouse ao noso centro o martes para que o alumnado que non tivese aínda o Carné Xove puidese solicitalo. Para facilitar e difundir esta actividade, o alumnado de 3º ESO E e 4º ESO E coordinados polas súas titoras Beatriz González-Moro e Dulce Fernández Graña, percorreron as aulas de ESO e Bacharelato para facilitaren información, repartir os impresos e resolver as posibles dúbidas. Os/as solicitantes menores de 14 anos precisan a autorización asinada das persoas responsables.

Desta maneira, o martes o alumnado interesado só tivo que entregar o impreso cuberto á traballadora do Concello para realizar a solicitude durante un dos recreos. O Carné Xove permite obter descontos en numerosas tendas e negocios ata os 26 anos. Dentro dunhas semanas repartiranse ao alumnado que os solicitou.

Departamento de Lingua e Literatura Galegas