Charla de Andrea Maceiras co alumnado de 1º da ESO

Acceso a todas as fotos do acto no enlace

Hoxe 21 de Febreiro visítanos a escritora Andrea Maceiras Lafuente para dar unha charla ao alumnado de 1º de ESO sobre a obra Volverás, golfiño.

É unha historia preciosa, de lendas e naufraxios, de pantasmas e faros que se desenvolve na Costa da Morte a onde Iris e a súa familia teñen que trasladarse a vivir na casa do avó.

A nosa convidada, Andrea, plasma neste libro toadas as historias e lendas que nos teñen transmitido oralmente os nosos devanceiros e que nos fan soñar con este inquietante areal de Trece ou co faro de Cabo Vilán, na Costa da Morte, en resumo vivir mundos invisibles que nunca esperamos vivir.

Esa é a grandeza de ler e a grandeza dunha escritora que tan ben o sabe facer para que soñemos así.

Beni Vidal

Xefa do Departamento de Lingua e Literatura Galegas