Festa de San Xoán

Para acceder a todas as imaxes pinchar no enlace

E xa vai o curso! Como remate das actividades do EDLG, este montou unha pequena exposición sobre esta festividade tan de noso e máis aquí na nosa cidade, A Coruña, onde se achegan milleiros de persoas ata o areal de Riazor, nunha festa Declarada de Interese Turístico Nacional. Así, nas aulas foron tratados diversos aspectos sobre as tradicións desta efeméride e o alumnado de 1º ESO A e D, cooordinados pola súa profesora Teresa Pastor Novo, realizaron distintas actividades, entre as que cómpre subliñar: elaboración dunha cacharela con cartolinas, recompilación de coplas e refraneiro do San Xoán e procura de información das herbiñas de San Xoán e os seus poderes espirituais e terapéuticos. Ademais disto, e para poñer en práctica os seus coñecementos de semántica adquiridos neste curso, escribiron hipónimos do hiperónimo “San Xoán”.

Con esta actividade, O EDLG ponlles fin ás múltiples actividades desenvoltas durante este curso 2022-2023 e quérelles agradecer a todas as persoas que se implicaron (alumnado, profesorado, persoal non docente, ...) a súa inestimable achega e entusiasmo, que nos dá azos para seguirmos traballando os vindeiros cursos con tanta ou máis ilusión por prestixiar a nosa lingua.

Moitas grazas e feliz verán!!!!!

Teresa Pastor Novo

(Coordinadora do EDLG)