Rede de centros solidarios

O programa Rede de Centros Escolares Solidarios é unha iniciativa da Dirección Xeral de Xuventude e Voluntariado que pretende descubrir o voluntariado ao alumnado de educación secundaria, bacharelato, formación profesional e de adultos de Galicia e animalos a comprometerse.

O IES David Buján forma parte un ano máis dos 14 centros que participan neste programa. Dentro das accións propostas para o presente curso, o alumnado de mediación e convivencia está elaborando unha micromovie coa finalidade de promover a difusión da cultura xitana, de impulsar o incremento da solidariedade e do desenvolvemento de actitudes que eviten a discriminación deste colectivo. Na actualidade o alumnado xa elaborou o guión e está participando na grabación dunha curta coa axuda de Ramón Molina Gómez.

A micromovie será presentada no III Encontro de Centros Solidarios que se celebrará en Santiago o día 28 de Maio na Cidade da Cultura.