Correlingua

04/05/2012 10:10
04/05/2012 14:10
Etc/GMT+1

O próximo día 4 de maio vaise celebrar polas rúas da Coruña o Correlingua da nosa comarca, unha actividade que convida á mocidade a  reivindicar a lingua galega publicamente. Este ano, do noso instituto van participar os  alumnos de 4º da ESO que o desexen.

O Correlingua vénse celebrando de xeito regular desde o 2000 aínda que é unha vella iniciativa promovida na súa orixe por entidades culturais. Na actualidade está organizada pola Asociación Socio-Pedagóxica Galega, a Confederación Intersindical Galega – Ensino, a Mesa pola Normalización Lingüística, os Concellos de Lugo, Pontevedra, Ourense e Vigo e a Vicepresidencia da Deputación de Lugo.

As carreiras pola lingua partirán de Ourense e percorrerán once comarcas galegas (Ferrolterra, A Coruña, Santiago, Lugo, Pontevedra, Vigo, Baixo Miño e O Condado, O Morrazo, Ribeira Sacra e A Mariña) coa participación de centros de ensino de toda Galiza. Cada unha das carreiras rematará cunha festa pola lingua que contará con actuacións teatrais e musicais por parte dos artistas convidados e do propio alumnado.

event | by Dr. Radut