Concurso: "Sabes quen son?"

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER E A NENA NA CIENCIA

CONCURSO: SABES QUEN SON?

Con motivo desta conmemoración, os departamentos de ciencias do IES David Buján organizamos o concurso “Sabes quen son?” no que haberá que contestar preguntas sobre mulleres científicas moi relevantes nas súas investigacións pero que non son tan coñecidas como deberían.

O concurso terá dúas fases:

1ª Fase: Contestar ao cuestionario en liña

Durante a semana do 19 ao 23 de febreiro estará dispoñible un cuestionario ao que se pode acceder a través desta ligazón ou co código QR que se amosa a continuación.

2º Fase: Gran final: Concurso por equipos

Quen acade maior puntuación pasará á final. Será un concurso co formato “Quen quere ser millonario?” que se realizará durante a seguinte semana. Participarán os grupos do alumnado finalista, que poderá formar un equipo para conseguir o triunfo e gañar premios especiais.

Animádevos!