Proceso de admisión de alumnado 2021/2022

Presentación de solicitudes de admisión:

O día 01/03/2021 comeza o procedemento de admisión para o alumnado de centros non adscritos. As solicitudes presentaranse desde o día 1 de marzo de 2021 ata o 22 de marzo de 2021. Neste período os pais/nais ou titores legais do alumnado interesado deben presentar o modelo de solicitude ED550B. O formulario ED550B tamén será facilitado gratuitamente polo centro, ademais de estar tamén dispoñible na páxina web da Consellería.

Para presentar as solicitudes, os pais, nais ou titores, terán as opcións que figuran na aplicación "admisionalumnado" (https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/) que son as seguintes:

1. Cubrir a solicitude informaticamente e presentala asinada de xeito manual no Centro.
  2. Cubrir a solicitude informaticamente e asinala en Sede Electrónica.
  3. Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no Centro.

As solicitudes presentadas no Centro teñen que vir acompañadas da documentación orixinal e as fotocopias feitas de dita documentación.

As solicitudes poderán ademais presentarse en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.

A solicitude é única, e presentarase no centro de primeira opción, pois no caso contrario produciríase unha duplicidade. A presentación da solicitude noutro centro dará lugar á perda de prioridade.

O alumnado que ten garantía de permanencia no centro, no caso de presentar solicitude de admisión noutro distinto, deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

O alumnado que ten reservada praza nun centro, no caso de presentar solicitude de admisión noutro centro distinto, deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio de presentación de solicitudes de admisión.

• Servizos complementarios que oferta o IES David Buján: Transporte escolar.

Normativa admisión alumnado curso 2021/2022: