Blogues

PROFESORADO:

• María José Dios Suárez  <maria.josedios@iesdavidbujan.gal>

Síguenos no noso Blog de Intercambios europeos

O Blog de Proxectos Europeos, pretende favorecer o contacto das familias e o resto da comunidade educativa, cos alumnos participantes na actividade a levar a cabo nese momento.
Ao longo destes anos, pretendemos visitar diferentes paises, coñecer distintas culturas, non como meros turistas, senón como invitados. O vivir durante unha, duas ou tres semanas nos fogares de cada un dos nosos "partners", empaparannos, sen querer, dos seus costumes, tradición ou idioma. A visita dos nosos invitados, ao centro, provocará, sen dúbida, un efecto similar. Creemos que o mellor xeito de "facer do mundo a nosa casa" é coñecendo e respectando as súas culturas.

CELEBRAMOS AS LETRAS GALEGAS! CELEBRAMOS LUÍSA VILLALTA!

Durante a semana do 17 de maio o alumnado estivo traballando na figura de Luísa Villalta, que por defensa da cultura e da lingua de Galicia a Real Academia Galega dedicoulle este ano o Día das Letr

GUÍA DE ESTUDOS SUPERIORES DE GALICIA 2024

Este ano a UDC e a Voz de Galicia edita unha guía de estudos superiores de Ga

XORNADAS DE ORIENTACIÓN 2024 A CORUÑA "TI ELIXES"

Maña día 3 ábrese o prazo para inscribirse nas Xornadas de Orientación Artística e Profesional (XOAP 2024), que están organizadas polo Servizo Municipal de Educación do Concello da Coruña e teñen como obxectivo informar sobre os estudos Superiores de Deseño e os ciclos de Formación Profesional.

Concurso musical Marzo

Xa está aquí o concurso musical do mes de marzo

Anímate e participa!!

Lembramos as normas:

• Tes de rexistrarte cos teus datos (Nome completo, curso e aula)
  • Tes de completar as dúas pezas
  • Prazo: ata o 15 de abril
  • Gorentosos premios
  • Sorteo dunha camiseta entre todos os participantes