Convocatorias oficiais

Listaxes provisionais de alumnado seleccionado para AXUDASLE

axudasle ies a sangriña

Publicadas as listaxes provisionais de alumnado seleccionado e suplente e a listaxe de solicitudes que precisan remisión de documentación relacionada coas comprobacións segundo o establecido no artigo 8.1 (apartados c,d,e,f), segundo o establecido no artigo 16.3 da Orde do 29 de xaneiro de 2024 pola que se convocan axudas para a realización de actividades formativas en linguas estranxeiras no ano 2024, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva (DOG do 12/02/24).

Ábrese un prazo de 10 días hábiles a partir de hoxe (fin de prazo 8 de maio), para que as persoas solicitantes que figuran na listaxe de solicitudes que precisan de remisión de documentación fagan entrega da documentación que se lle require, que poderá consultar a través do menú "3.Estado Solicitude" da páxina web do programa.

Deberase presentar a documentación que se require, acompañando a mesma coa instancia que se atopa pinchando aquí: Instancia para completar documentación

O estado das solicitudes irá variando periódicamente, segundo se comprobe a documentación achegada. As listaxes publicadas no día de hoxe non variarán, aínda que cambie o estado da súa solicitude (comprobando a través do menú "3.Estado solicitude").

Para máis información preme nesta ligazón.

Admisión de alumnado de centros non adscritos

admisión alumnado sangriña

Unha vez pechado o proceso de admisión para o alumnado, tanto de ESO como de Bacharelato, que se incorpora por primeira vez ao IES A Sangriña procedente de centros de primaria non adscritos; publicamos as seguintes datas de interese.

PUBLICACIÓN DA LISTAXE PROVISIONAL DE ADMISIÓN:

• 25 de abril de 2024

Cinco días hábiles para formular reclamacións a partir do día seguinte da súa publicación.

PUBLICACIÓN DA LISTAXE DEFINITIVA:

• 15 de maio de 2024

Publicación da listaxe definitiva de persoas admitidas e non admitidas.

Para máis información sobre o procedemento pódese consultar admisión alumnado ou de maneira máis xeral a Orde de 21 de outubro de 2022 que regula o proceso de admisión de alumnado en centros escolares sostidos con fondos autonómicos ou na aplicación da Consellería de Educación.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

O alumnado admitido deberá matricularse entre o días 24 de xuño e o 8 de xullo de 2024, ambos inclusive.

Na páxina web do centro publicarase con antelación un calendario con días concretos para os distintos niveis.

Aberto o prazo para a solicitude das bolsas do Ministerio 2024-25

bolsas ministerio IES A SANGRIÑA

Está aberto o prazo da convocatoria xeral de bolsas e axudas ao estudo para o curso 2024-25. As axudas para os estudos posobrigatorios poderanse solicitar dende o 19 de marzo ata o 10 de maio a través da sede electrónica do Ministerio de Educación, Formación Profesional e Deportes.

O alumnado que teña pensado cursar bacharelato, Formación Profesional, ensinanzas artísticas, deportivas, de idiomas ou estudos universitarios, entre outros, poden pedir xa a súa bolsa para o vindeiro curso. Como en convocatorias previas, deberán de cumplimentar unha serie de datos provisionais, que poderán modificar máis adiante, e deberán facelo ainda que non saiban as cualificacións do curso actual, ou ainda que non saiban que van estudar o curso 2024-25.

• Para máis información podedes consultar na seguinte ligazón.
  • Prazo: do 19 de marzo ata o 10 de maio.

Destinatarios: alumnado que no curso 2024-25 vai cursar estudos postobrigatorios (Bacharelato; Formación Profesional de grao básico, medio e superior; ensinanzas artísticas, deportivas, de idiomas ou estudos universitarios).

CONVOCATORIA BOLSAS ERASMUS+

CONVOCATORIA DE 9 BOLSAS ERASMUS+

PROXECTO KA121 VET para cursar la FCT o alumnado dos Ciclos Medios e FP Básica

7 bolsas (74 días) a realizar en países da UE :

Para estudantes do Ciclo Medio de Xestión Administrativa

Para estudantes do Ciclo Medio de Sistemas Microinformáticos e Redes

·

Para estudantes do Ciclo de Electromecánica de vehículos para realizar en Portugal.

bolsas (59 días) a realizar en Portugal:

Para estudantes de FP Básica de Mantemento de Vehículos

Solicitudes:

As solicitudes presentaranse na secretaría do IES A Sangriña  do 10 ao 14 de outubro de 2022

Documentos a presentar:

• Impreso de solicitude: Anexo I
  • Curriculum Europeo (español) , debe ser elaborado en: https://europa.eu/europass/eportfolio/screen/cv-editor?lang=es