Admisión de alumnado de centros non adscritos

admisión alumnado sangriña

Unha vez pechado o proceso de admisión para o alumnado, tanto de ESO como de Bacharelato, que se incorpora por primeira vez ao IES A Sangriña procedente de centros de primaria non adscritos; publicamos as seguintes datas de interese.

PUBLICACIÓN DA LISTAXE PROVISIONAL DE ADMISIÓN:

• 25 de abril de 2024

Cinco días hábiles para formular reclamacións a partir do día seguinte da súa publicación.

PUBLICACIÓN DA LISTAXE DEFINITIVA:

• 15 de maio de 2024

Publicación da listaxe definitiva de persoas admitidas e non admitidas.

Para máis información sobre o procedemento pódese consultar admisión alumnado ou de maneira máis xeral a Orde de 21 de outubro de 2022 que regula o proceso de admisión de alumnado en centros escolares sostidos con fondos autonómicos ou na aplicación da Consellería de Educación.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

O alumnado admitido deberá matricularse entre o días 24 de xuño e o 8 de xullo de 2024, ambos inclusive.

Na páxina web do centro publicarase con antelación un calendario con días concretos para os distintos niveis.