Iniciamos EduReferentes con Maruxa Álvarez e Diana Nogueira

Edureferentes a sangriña

O alumnado de 4º de ESO iniciou a súa participación no programa EduReferentes, que organiza  Executivas de Galicia, co apoio da Consellería de Cultura, Educación e Universidade da Xunta de Galicia.

Este proxecto ten como finalidade informar e acompañar o alumnado para facilitar o seu coñecemento sobre o mundo laboral, desde unha perspectiva de xénero.

A primeira das actuacións realizada foi unha charla informativas coas que achegar ás aulas a realidade laboral coa colaboración de mulleres galegas. Na nosa sesión as protagonistas foron:

• Maruxa Álvarez Jiménez (docente e investigadora da Universidade de Vigo): Maruxa ten máis de 20 anos de experiencia traballando como profesora e investigadora na Universidade de Vigo, onde imparte clases nas facultades de Ciencias de Ourense e na de Bioloxía de Vigo. Independentemente das súas responsabilidades como persoal docente-investigador, sempre tivo presente a súa vocación por axudar ao alumnado para crecer e a fomentar neles o sentido da emprendeduría e iniciativa.
  • Diana Nogueira González (modelo, actriz e presentadora): Comezou a súa carreira televisiva no mítico programa de TVG “Supermartes”, compaxinando a súa presenza en televisión coa súa carreira como modelo. Alcanzou fama internacional tras ser proclamada 2ª dama de honra no certame de Miss Universo onde recibiu, ademais, un premio especial vinculado ao deseñador Óscar da Renda.

Ademais, o programa completarase con sesións de mentoría individualizada e obradoiros de Softskills e creatividade.

story | by Dr. Radut