Urban Art Project

21/04/2017 10:00
Etc/GMT+1

Urban Art Project é un proxecto interdisciplinar da Sección Bilingüe de 3º ESO do IES A Sangriña, coordinado polos profesores Beatriz Nuñez (Plástica), Alfredo Garrido (Música) e Rosana Moreira (Inglés). Ten como obxectivo implicar o alumnado na vida económico-social da súa vila a través da arte. O proxecto comprende a elaboración dun grafitti mural de benvida á Guarda e un vídeo promocional da vila, para o cal o centro conta coa axuda de Brais Martínez Villa.
No proxecto, contamos tamén coa colaboración da Concellaría de Cultura do Concello da Guarda.

Un proxecto con varias fases.

Agora, coa realización deste mural, completamos a primeira fase. Coa elaboración do graffiti completamos a primera fase do proxecto, que tivo o seguinte proceso: primeiro visitamos a ruta dos graffitis en Vigo "Vigo, cidade de cor". Acompañounos o artista Ramón Trigo, que lle explicou ao alumnado todo o proceso creativo do seu mural. O seguinte paso foi un encontro no noso centro coa concelleira de Cultura, Elena Baz, quen lle explicou a rapazas e rapaces participantes a importancia deste proxecto para o Concello e animounos a traballar con ilusión.
Agora, coa realización deste mural, completamos a primeira fase do proxecto.

event | by Dr. Radut