Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Week of Marzo 6, 2017 »
LunMarMérXovVenSábDom

continentes do mundo

Deu comezo o ciclo de contacontos "Contos do mundo" que estamos a levar a cabo entre o CEIP A Sangriña e o noso instituto, organizado por ambas as dúas Bibliotecas. Neste caso os contacontos son moi especiais: trátase do noso alumnado, que fará rir e soñar a rapazas e rapaces do colexio veciño.

No colexio traballan por proxectos, e a temática deste ano son os países do mundo: cada nivel céntrase nun país (Senegal, Cuba, Australia etc.), e os contos que nós lles levamos para lles contar na súa biblioteca gardan relación cos ditos países.

Alén do carácter lúdico e didáctico, está resultando unha experiencia moi positiva para todas e todos, moi motivadora, enriquecedora, e que ademais camiña cara a estreitar lazos na nosa comunidade educativa.

Start: 06/03/2017 08:20

Na procura do fomento da lectura de prensa, a Bibliotegra está levando a cabo unha iniciativa que ten a finalidade de achegar a toda a comunidade educativa as fontes de información máis clásicas: prensa, revistas e publicidade á comunidade educativa do IES A Sangriña para formar lectoras e lectores críticos no uso e manexo da información escrita.

Esta semana, que é xustamente a Semana da Prensa, a Bibliotegra proponnos unha selección de revistas, escolleitas polos correspondentes Departamentos, e nós, alumnado, profesorado, nais e pais, e persoal non docente debemos votar cubrindo de xeito anónimo unha papeleta que pediremos na conserxería, e neste mesmo lugar entregarémola cuberta.
Recollidas as enquisas, a Biblioteca adquirirá aquelas que sexan as máis votadas por toda a comunidade educativa.

A selección de revistas proposta está exposta no vestíbulo do centro no taboleiro que vedes na imaxe.

Start: 08/03/2017 08:20
O pasado 8 de marzo, Día da Muller, o IES A Sangriña sumouse ao paro internacional das mulleres: vestindo roupa de cor negra, solidarizándonos con todas as mulleres que sofren violencia machista, e facendo unha cadea humana, como símbolo de unidade fronte a estes ataques diarios aos nosos dereitos.
Start: 08/03/2017 08:20
Start: 08/03/2017 12:00

Hoxe, 8 de marzo, Día Internacional da Muller, vestimos de negro para concienciar á sociedade de que a igualdade non é unha realidade para as mulleres.

Desde o noso centro de ensino, parécenos importante reflexionar e tomar conciencia sobre esta situación: as mulleres seguen a sufrir violencia e discriminación machista.
Queda moito camiño para a igualdade, e imos andar ese camiño.

Vídeo realizado por alumnado e profesorado do IES Politécnico de Vigo.

Start: 08/03/2017 12:00

Start: 06/03/2017 08:20
End: 09/03/2017 22:00

Start: 09/03/2017 08:20

A semana pasada tivo lugar a excursión de fin de curso do alumnado de segundo curso de Automoción.

O xoves 9 desprazáronse á localidade suíza de Lausana (Lausanne en francés, Losena en arpitano) para visitar a Universidade da devandita localidade e un taller de reparación onde un antigo alumno do centro está a desenvolver o seu traballo. Tamén puideron coñecer a cidade e oír o órgano da catedral, lugar máxico de grande interese cultural.

O venres 10 a excursión tivo a oportunidade de visitar o centro de FP de Xenebra, onde o director do centro educativo e a Directora Xeral de Formación de Suíza acudiron co grupo explicando o funcionamiento interno dun centro de FP suízo, actividade que resultou moi motivadora para as persoas participantes.

Por último, o sábado 11 o grupo de automoción visitou o Salón de Xenebra, salón que viña cargado de grandes novidades técnicas e de presentacións de novos vehículos, e onde o noso alumnado puido gozar de primeira man de diversos vehículos.

Start: 09/03/2017 08:20
O pasado 9 de marzo, o alumnado de 3º da ESO foi de excursión a Vigo acompañado pola profesora de Plástica, Beatriz Núñez e as profesoras de Matemáticas, Nieves Lomba e Xoana Alonso. Aproveitando o bo tempo, primeiro asistiron a unha exposición de fotografía na rúa Príncipe: "Xénese" do brasileiro Sebastião Salgado. Despois, o alumnado dispuxo de media hora para ir á Casa do Libro, onde mercou novelas da saga O Exército Negro e comics de Magi, entre outros. Por último, asistiron aos talleres de Imatxina, en EducaBarrié. Grazas a xogos de lóxica, somas, pentacubos, espellos e efectos ópticos, puideron gozar das matemáticas manipulativas nun contexto moi distinto ao que é habitual nas aulas.
momentos da excursión

Start: 10/03/2017 00:10
End: 10/03/2017 13:10

O venres pasado tiveron lugar a quinta e sexta sesións do proxecto de Contos do mundo que estamos a levar a cabo co noso veciño CEIP A Sangriña.

O alumnado de 1º de Bacharelato, acompañado da profesora Marisa Guerra, faloulles de Cuba e as súas narracións a rapazas e rapaces de 5º de Primaria; e o grupo de 2º de ESO B, xunto co profesor Juanra Torres, representarnon unha pequena obra de teatro chamada "Una momia muy responsable".

A continuación, tendes imaxes de ambas posta en escena, cedidas polo CEIP. Sempre podedes ampliar información no seu blog de biblioteca, BiblioPepiño.

End: 12/03/2017 20:00