« Week of Febreiro 27, 2017 »

continentes do mundo

Deu comezo o ciclo de contacontos "Contos do mundo" que estamos a levar a cabo entre o CEIP A Sangriña e o noso instituto, organizado por ambas as dúas Bibliotecas. Neste caso os contacontos son moi especiais: trátase do noso alumnado, que fará rir e soñar a rapazas e rapaces do colexio veciño.

No colexio traballan por proxectos, e a temática deste ano son os países do mundo: cada nivel céntrase nun país (Senegal, Cuba, Australia etc.), e os contos que nós lles levamos para lles contar na súa biblioteca gardan relación cos ditos países.

Alén do carácter lúdico e didáctico, está resultando unha experiencia moi positiva para todas e todos, moi motivadora, enriquecedora, e que ademais camiña cara a estreitar lazos na nosa comunidade educativa.

Start: 03/03/2017 10:15
End: 03/03/2017 12:00

O pasado 3 de marzo, o noso alumnado de 1º e 2º de ESO puido gozar dunha moi amena sesión de música e contacontos protagonizada por A tropa de trapo, que presentou "A hora azul". Con este espectáculo, os contacontos profesionais Brais e Marta - chegados desde Cangas - renden homenaxe ás mulleres, á emigración e ao realismo máxico de Galicia, acompañados do son da guitarra portuguesa, do laúde árabe, da darbouka, do caixón flamenco e das Karkaba. A continuación desta sesión, o alumnado de 1º de ESO asistiu a un obradoiro, impartido por Brais e Marta, a través do cal puideron afondar no marabilloso oficio de contar contos.

Start: 03/03/2017 12:00

O pasado 3 de marzo celebrouse o I Concurso do día de PI, organizado polo Departamento de Matemáticas para o alumnado do noso centro, e no que participaou alumnado de ESO e de Bacharelato. O concurso consistía na creación dun texto, o máis longo posible, no que o número de letras de cada unha das palabras seguise as cifras decimais do número pi.
Resultaron ganadores os seguintes textos:

Na categoría de 1º, 2º e 3º da ESO, en lingua castelá:
Leo y Juan o María caminaron al puente viejo con cinco perritos huérfanos, tristes, aburridos, más en los hátitats feos. Suelen ir juntos para ser más honrados con la mascota obediente común en familias gentiles. Solo y solamente asisten a buenos cachorros muy doloridos. Solamente van viernes, hasta a veces domingos en primavera. Raquel Martínez Pena 2º ESO B

Na categoría de 4º da ESO, 1º e 2º de Bacharelato, en lingua castelá:
Dos o tres a Soria marchaban en burros. Yendo por Pinto, detúvose Alejandra Alfonso, parándose por la vez undécima. Miró detrás, al bosque, para ver con disimulo los no escasos arándanos rojos. Néstor Lomba Lomba 1º Bach B.

Desde o Departamento de Matemáticas agradecemos a participación do alumnado e agardamos que para o ano se anime máis xente a concursar.