« Week of Abril 25, 2011 »
Start: 25/04/2011 21:00

A semana do luns 25 de abril ao martes 3 de maio alumnado de intercambio dos institutos de Terni, Italia e Ronne, Dinamarca visitan o IES A Sangriña e a súa contorna. Realizando unha serie de actividades entre as que destacan a de piragüismo, visitas a Santiago, o monte Tegra e as illas Cíes.

Start: 27/04/2011 20:30

Start: 28/04/2011 20:30
End: 28/04/2011 22:30

O xoves 28 de abril de 2011 tivo lugar no Rosal a inauguración da 5ª Mostra de Teatro do Miño, presentada por Pili e Óscar. Contouse coa actuación de Benito Guerreiro, a intervención da concelleira de cultura, Charo Tabales, e a actuación do grupo de percursión da banda do Rosal.

Start: 29/04/2011 00:00

O venres 29, os alumnos dos proxectos Comenius de 1º e 2º de Bacharelato participaron, xunto cos seus correspondentes italianos e daneses, nunha excursión ás illas Cíes. A espléndida xornada rematou cunha animada cea no instituto organizada polas nais e pais participantes. Os daneses regresan a Bornholm o luns, mentres que os italianos aínda estarán no centro ata o martes, cando regresarán a Terni.

Start: 29/04/2011 20:30
End: 29/04/2011 22:30

O venres 29 de abril de 2011, ás oito e media da tarde, representouse a primeira obra da 5ª Mostra de Teatro do Miño, BRANDOS COSTUMES, da Assoc. Cult. da Juventude Povoense, de Póvoa de Lanhoso. Presentada por Borja Araújo e Ricardo Dorado, do Teatro do Falabarato.

Start: 29/04/2011 22:00
End: 29/04/2011 23:00

Start: 26/04/2011 19:00
End: 01/05/2011 21:30
cartel mostra
Start: 01/05/2011 00:00
O pasado Domingo 1 de Maio, celebrouse na cidade de Ferrol o LXVIII campionato de España de bateis, no que competiron as comunidades de Galicia, Euskadi, Asturias e Cantabria. Na categoría de xuvenís feminas, a tripulación guardesa composta por Silvia Loureiro Lomba, Cristina Araújo Acevedo, Laura Lomba González, Ángela Castro Álvarez, Silvia Pérez Rodríguez, Carla Pombal Domínguez e como timonel Iván Verde Martínez, proclamouse campiona de España, aínda que é importante dicir que gañaron nunha boia que se atopába desprazada 8 metros cara atrás con respeto ás outras, que fan un total de 32 metros máis que esta tripulación tivo que remar. Nesta boia a embarcación guardesa foi a única do campionato que se proclamou vencedora. O equipo das xuvenís do C.R. Robaleira xa conseguira o ano pasado o campionato galego e o subcampionato de España, e este ano conseguiron ser vencedoras no territorial, gañadoras do campionato gaelgo, e por suposto o 1º posto no campionato de España.
O equipo de infantís deste club tamén acadou o segundo posto no campionato galego e a medalla de bronce no campionato de España.
 Noraboa a todo o equipo e noraboa ao C.R.Robaleira, por deixar a tan alto nivel o deporte guardés e á vila de A Guarda, esperamos que sigades con estes grandes logros!
Start: 01/05/2011 16:00
End: 01/05/2011 23:00

O 1 de maio, pechouse a 5ª MOSTRA DE TEATRO DO MIÑO no IES A Sangriña.

Durante estes días, numeroso público tivo a ocasión de asistir ás representacións que se ofreceron en Goián, O Rosal e A Guarda. Todas as obras seleccionadas para esta Mostra, aínda sendo de teatro amador, deixáronnos impresionados pola súa extraordinaria calidade con traballos interpretativos dignos  dos mellores actores e actrices do teatro e cine profesional.

O sábado tivemos ocasión de ver OS PECADOS CAPITAIS,
do grupo Gargallada, do Barco de Valdeorras, que foi representada no auditorio d’O Rosal. Tamén A VISITA DA VELLA DAMA, de Vichelocrego Teatro, de Gondomar, no auditorio de Goián.

O domingo tivemos unha variada oferta, que comezou ás catro da tarde no auditorio de Goián, onde o alumnado do IES A Sangriña ofreceu, fóra de concurso, a obra A RAÍÑA CATARINA E AS SÚAS FILLAS,  baseada na adaptación de Eduardo Alonso e Cándido Pazó do REI LEAR  de Shakespeare.
A continuación puidemos asistir ás AVENTURAS E DESVENTURAS NO CAMIÑO DE SANTIAGO DA PRINCESIÑA SOCORRO, O TROBEIRO CAROLO E O DEMO DOS CORNOS no auditorio d’O Rosal. A obra que pechou a Mostra foi RRHH (O MÉTODO), que representou n’A Sangriña o grupo de Narón O Aturuxo de Melpómene.

No acto de peche ofrecéronnos actuacións musicais alumnos e alumnas do IES A Sangriña cos profesores Alfredo Garrido e Nuria Vázquez. Tamén as pandeireteiras SAE A LÚA nos deleitaron con varias das súas cántigas.

Finalmente, o alcalde da Guarda, José Manuel Domínguez Freitas anunciou o nome da obra que recibiu este ano o premio do público: AVENTURAS E DESVENTURAS NO CAMIÑO DE SANTIAGO DA PRINCESIÑA SOCORRO, O TROBEIRO CAROLO E O DEMO DOS CORNOS, do IES Vilar Ponte de Viveiro.