ERRATA NAS BASES DO CONCURSO "ENJOY LOCAL"

PEDIMOS DESCULPAS POR TER OMITIDO O ALUMNADO DE FP NA PUBLICIDADE DAS BASES DA ACTIVIDADE "ENJOY LOCAL" (CONCURSO DE RECENSIÓNS EN INGLÉS SOBRE ESTABLECEMENTOS DA COMARCA QUE ESTÁ ABERTO ATA O DÍA 23 DE FEBREIRO), ERRO DO QUE NOS DECATAMOS GRAZAS AO PROFESORADO DE INGLÉS DE CICLOS DE FP DO IES GREGORIO FERNÁNDEZ.

O ALUMNADO DE FP (QUE ESTUDA INGLÉS EN ENSINANZAS SECUNDARIAS COMA O DE ESO E BAC) TAMÉN PODERÁ PARTICIPAR NA ACTIVIDADE . ANIMÁMOSVOS A CONCURSAR.

Xuntanza lúdico-didáctica "1st School Mingle" da Extensión de Sarria da Escola Oficial de Idiomas. Xoves 17 de novembro

Evento aberto a toda a comunidade escolar da Extensión da EOI en Sarria e do IES Gregorio Fernández. No hall da parte do instituto que da ás pistas deportivas, a partir das 19:30 horas do xoves 17 de novembro.

Pensado para socializar e desfrutar de música, doces e bebidas sen alcohol e dun espazo de cesión, troco e simulación de compra, interactuando en inglés cada quen na medida das súas posibilidades. Remataremos cun bingo con premio.

Achega a túa contribución voluntaria de doces a partir do martes. O día do evento podes traer roupa, libros ou outras cousas en bo estado que queiras donar para animar o mercadiño.

Máis información nos foros das aulas virtuais, falando co profesorado da EOI en Sarria ou escribindo a eoi.lugo.sarria@edu.xunta.gal .

2020-21

Poetizamos