Xuntanza lúdico-didáctica "2nd School Mingle" da Extensión de Sarria da Escola Oficial de Idiomas. Xoves 23 de novembro de 2023

Evento aberto a toda a comunidade escolar da Extensión da EOI en Sarria e do IES Gregorio Fernández. No hall da parte do instituto que da ás pistas deportivas, a partir das 19:45 horas do xoves 23 de novembro, coincidindo coa celebración do Thanksgiving.

Pensado para socializar e desfrutar de música, doces e biscoitos caseiros e bebidas sen alcohol e dun espazo informal de cesión e simulación de compra e venda, interactuando en inglés cada quen na medida das súas posibilidades. Remataremos cun bingo en inglés con premio.

Ex-alumnado de anos anteriores e outr@s fans tamén benvid@s!

Máis información nos foros das aulas virtuais, falando co profesorado da EOI en Sarria ou escribindo a eoi.lugo.sarria@edu.xunta.gal.

Come on! You're all welcome!