Educación Primaria

25 de novembro

O alumnado de 5º de Educación Primaria, para conmemorar este 25 de novembro, inventou unha letra para a coñecita melodía "Tres hojitas madre" ("Inés, Inés, Inesita, Inés").

Escoitádea con atención pois mandan unha potente mensaxe que, a pesar dos esforzos feitos pola sociedade, inda non conseguimos que esas actuacións das que falan quedaran nun mal recordo.

Noraboa por esta magnífica peza musical!

1º de Primaria despide o curso.

O alumnado de 1º de Educación Primaria despediu o curso recordando momentos felices deste ano académico 2022 - 2023. Felices vacacións!

No pasa nada

O alumnado de 1º de Educación Primaria contoulle o conto "No pasa nada", de Xabi López, ás rapazas e rapaces de 2º da ESO.

E para que ninguén perda nin un so detalle deste magnífico conto, deixámosvos un vídeo onde o alumnado de 1º narra a historia á vez que pasan cada unha das súas páxinas.

LETRAS GALEGAS 2023: XXV Certame Literario Intercentros. Concellos de Valga, Pontecesures e Catoira

Francisco Fernandez del Riego

Despois de uns anos de parón, retomamos con ilusión o certame literarioIntercentros para celebrar o Día das Letras Galegas. Esta cooperación entre centros ten como finalidade exaltar a nosa lingua, fomentar a súa normalización e apoiar ó alumnado con grandes capacidades literarias para animalos a que continúen co seu desenvolvemento.

O homenaxeado das Letras Galegas 2023 é Francisco Fernández de Riego (Vilanova de Lourenzá, 1913 – Vigo, 2010) escritor, ensaísta, intelectual, político e fundador da Editorial Galaxia

PARTICIPANTES

Poderán participar o alumnado de 3º,4º,5º e 6º de primaria dos centros CEIP de Baño–Xanza, CPI Pontecesures, CEP Xesús Ferro Couselo e CPIProgreso.

BASES

O alumnado que teña interese en participar deberá entregar un traballo literario no seu centro. Estes poderán ser conto,poesía, narrativa,banda deseñada ou teatro.

Conto,narrativa,banda deseñada e teatro serán de temática libre cunha extensión máxima de 2 folios (4carillas).

- Poesía,de temática e métrica libre, cunha extensión máxima de 1 folio (2carillas).

Os textos serán manuscritos e integramente en galego. Deben ser orixinais, sendo excluídos aqueles que teñan fragmentos ou partes de outros textos. Indicar ó principio de cada traballo: Nome completo,curso e centro.

CATEGORIAS AGASALLOS

Repartiranse catro premios por categoría (3º,4º,5º e 6º de primaria) que corresponderá a un por cada centro participante e categoría.

No acto farase entrega dun diploma co posto acadado,trofeo e un agasallo.

Recollida de premio do I Concurso de fotografía sobre a Meteoroloxía

Este luns o alumnado de 4º de Primaria acudeu ao CEP Xesús Ferro Couselo para a recollida do premio do I Concurso de Fotografía sobre a Metereoloxía, do cal a nosa aula resultará gañadora na categoría de non alumnado. O recibemento foi moi bo, primeiro ensinaronnos o seu patio no cal aprobeitamos para xogar cos nosos  anfitrións, despois  pasamos a gala de recollida de premio. O premio foi xenial unha axenda, unha chapa e marcapáxinas para cada un/ha. Para toda a aula recibimos un diploma, dous libros sobre meteoroloxía e un xogo de ciencia sobre a metereoloxía. Non agardamos o momentos de utilizalos. e finalmente invitaronnos a unha merenda moi rica de froita e Palomitas !!! E tuvemos outro ratiño de xogo! Que ben o pasamos ! Esperemos volver a repetir esta experiencia tan boa.

I Concurso de Fotografía sobre a Meteoroloxía

Gañadores do Concurso de Fotografía

Imaxe do concurso de fotografíaO alumnado de 4º curso de Primaria participou no Concurso de fotografías do noso colexio veciño, o CEP Xesús Ferro Couselo, o cal consistía en mandar unha fotografía que estivese relacionada coa metereoloxía asi como porlle un título a mesma. Esta subiríase a rede social do CEP Xesús Ferro Couselo e a que tivese máis Me Gusta sería a gañadora.

A aula de 4º participou coa seguinte fotografía:

E, finalmente... resultaron GAÑADORES!!!

Nos vindeiros días acudirán a recoller o premio e coñecer aos nosos compañeiros e veciños do colexio de Valga.

Excursión 1º e 2º Primaria

O alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria visitou a Ecogranxa Atalaia, en Cotobade, para pasar toda unha xornada de aventuras.

Se queres ver que tal o pasaron, mira o seguinte vídeo.

La aventura de la selva

Después de un intenso trabajo, Aroa y Ainara de 3º de Primaria, estrenan "La aventura de la selva", una obra de teatro en la que han inventado y escrito el texto, dibujado y coloreado los personajes, y representado con mucho arte y estilo.

Esperamos que la disfruteis tanto como lo hicieron las alumnas y alumnos de Educación Infantil así como otros compañeros y compañeras de estas grandes artistas.

De Pontecesures a Francia

O alumnado de 4º de Primaria cóntanos, en francés, cales son os seus animais preferidos.

Quen son?

O alumnado de 6º de Educación Primaria fai as súas presentacións en francés. Vaia nivel teñen estas rapazas e rapaces!