Educación Infantil

Xornada de Portas Abertas

O CPI de Pontecesures levará a cabo a Xornada de Portas Abertas

cartel das xornadas de portas abertas

As familias que vaian matricular aos seus fillos en 3 anos de Educación Infantil, poden vir coñecer o noso centro, o equipo docente e a nosa forma de traballar co alumnado.

Chao, chao, chao - 6º Educación Infantil

O alumnado de 5 anos quixo despedir o curso como se merece, cantando á porta do que foi a súa segunda casa durante os últimos 3 cursos. Teñen moitas gañas de comezar a súa nova aventura no cole dos maiores... pero antes... imos de vacacións!

Celebrando o Día de Rosalía de Castro

Como cada 24 de Febreiro, celebramos o Día de Rosalía de Castro. Nesta ocasión é o alumnado de Educación Infantil o que quere compartir con todos nos unha pequena peza poética que prepararon con moito agarimo.

Despedindo o outono

A piques de cambiar de estación o alumnado de Educación Infantil quixo darlle unha magnífica despedida. Aí van os traballos deste alumnado que, xunto coas súas familias, traballou duramente para poder facer este peche de estación.

Felicitacións aos artistas!

Contacontos na biblioteca

O alumnado de Educación Infantil e de 1º e 2º de Educación Primaria puido gozar o pasado luns 9 de marzo dunha sesión de contacontos de Kalandraka por parte de Sara Lebedinsky e o músico Alex Fente. Nenas e nenos conseguiron vivir, por un momento, noutros mundos e na pel doutras personaxes.

Contacontos de Kalandraka

Visita ao Belen de Porto (Pontecesures)

Antes de empezar as vacacións de Nadal, o alumnado de 6º de Educación Infantil e 1º de Educación Primaria visitaron o Belén Artesanal de Porto (Pontecesures). Ali puideron comprobar que con esforzo e con materiais do máis naturais pódese facer un magnífico Belén. Bo traballo veciñas e veciñas!

Alumnado no belén de Porto

Felicitación de Nadal do alumnado de Infantil

O alumnado de Educación Infantil quere desexarvos un Bo Nadal e un Feliz 2020.

Esperamos que disfrutedes do seu traballo!

Si ao bo trato!

Educación Infantil di SI AO BO TRATO no 25 de Novembro!

infantil di si ao bo trato

Ler conta moito

O xoves 3 de outubro iniciouse o programa de actividades "Ler conta moito", que se desenvolve na Biblioteca Municipal de Pontecesures. Os primeiros en poder gozar dos contos foron os nenos e nenas de 4º de Educación Infantil, que cos ollos ben abertos e as ourellas moi atentas escoitaron o conto "Dondondirindonga e Dondirindon". Soamente con verlles as caras podemos comprobar que foi unha actividade fantástica.

Ler conta moito 4º Educación Infantil

Actuación de Rilo e Penadique na Biblioteca

O pasado 11 de xuño, a nosa biblioteca tivo unha visita excepcional! Rilo e Penadique viñeron a amosar o seu espectáculo "Arre Ru" aos rapaces e rapazas da Guardería e de Educación Infantil do CPI de Pontecesures. Con cantos contos e cantos nos fixeron gozar!

Rilo e Penadique co alumando da gardería

Rilo e Penadique co alumando de Educación Infantil