Primeiro premio FEGAMA "E ti, como ves o cambio climático?"

Premio Tomás MelónDesde o CPI de Pontecesures queremos felicitar ao alumno de 6ºB de Educación Primaria,Tomás Melón Rodríguez, polo seu premio no concurso "E ti, como ves o cambio climático?" organizado pola Federación Galega de Medio Ambiente (FEGAMA).

Co seu bo facer, as ganas de superarse e o seu esforzo e tesón, conseguiu acadar, na súa categoría, o primeiro premio deste concurso.

Coñecendo a súa implicación coa escritura ao longo de todos estes anos, estamos seguros de que nos atopamos ante alguén cun futuro prometedor neste ámbito e desde aquí queremos animalo a que continúe abraiándonos co seu talento e ofrecéndonos historias que nos fagan viaxar.

Deixámosvos o enlace da FEGAMA onde atoparedes aos gañadores deste concurso, así como os seus traballos. Tamén podes ler o conto de Tomás no arquivo adxunto que acompaña a esta nova.

Reserva de praza - Curso 2021/2022

logo documentación

Informámosvos que está aberto o prazo para a reserva de praza, do alumnado que está matriculado no centro, para o vindeiro curso. Procederemos a reservar a praza a todo o alumnado de forma automática polo que pregamos que se o seu fillo/a non vai estar no centro no vindeiro curso pase pola Administración a notificalo antes do 8 de febreiro.

A dirección

Repasamos as Normas COVID

Ante o repunte de contaxios no noso concello e arredores, e valorando o bo traballo realizado ata o de agora polo alumnado, familias, profesorado e demáis persoal da comunidade educativa, queremos lembrar, no comezo deste 2º trimestre, aquelas normas básicas obrigatorias de actuación ante a COVID-19 para seguir sendo un exemplo de actuación.

termometro

Medir a temperatura antes de saír da casa (comproba se tes síntomas e queda na casa ante o menor indicio de enfermidade)

mans

Manter unha boa hixiene de Mans (emprega auga e xabón, e/ou xel hidroalcólico)

máscara

Empregar a Máscara(colócaa correctamente, tapando boca e nariz e recorda comprobar que cumpra a normativa vixente)

distancia

Respectar os Metros de distancia social (mantén a distancia nas entradas e saídas, nas aulas, nos corredores e nos recreos)

chamda

Ante calquera sospeita de contaxio queda na casa, chama ao teu Médico e ao  centro escolar (comunicalo é fundamental para facilitar o traballo dos servizos implicados)

confidencialidade está garantida pero necesitamos da túa responsabilidade e implicación para parar esta pandemia.

Está nas túas mans!

covid

Portal Volta segura ás aulas, da Consellería de Educación.

Bo Nadal e Feliz 2021

felicitación nadal

Todo o profesorado quere desexarvos unhas boas festas, cheas de saúde e felicidadeVémonos o venres 8 de Xaneiro de 2021.

Coidádevos moito

Un festival distinto: O Crebanoces

Ante a imposibilidade de reunirnos todos os cursos para celebrar o Festival de Nadal como nos cursos pasados, a proposta do Equipo de Actividades Complementarias e Extraescolares foi a gravación dun conto musicado: O Crebanoces, contando con todo o alumnado de Educación Infantil e Primaria.

A música que soa pertence ao ballet de Chaivkosky, que a súa vez se basea nun conto de Hoffman ambientado na Noite de Nadal, de aí esta elección.

Agradecer a colaboración da teacher Ana e Lindsay na realización de todas as manualidades para a posta en escea.

Ademais, esta actividade interdisciplinar está directamente vinculada co proxecto anual elixido para o PLAMBE que leva por título "A música no cine".

Agardamos que vos guste e noraboa a todas e todos os artistas participantes!

IMPORTANTE: Horario de entrega de notas

logo abalarMobilA entrega dos boletíns de notas a través da aplicación abalarMóbil farase en horario diferenciado entre as etapas de Infantil/Primaria e a etapa de Secundaria para non sobrecargar a rede.  O horario de publicación é o recollido na seguinte táboa.

horario das notas de decembro

Se non as podedes ver a partir desa hora, agardade a poder visualizalas ao longo da tarde pois seredes moitas familias accedendo á mesma aplicación. De seguir tendo problemas, comunicádeo por correo electrónico ao titor/a correspondente ou a centro (cpi.pontecesures@edu.xunta.es).

A árbore dos desexos

O Nadal é o momento no que facemos balance das cousas boas e malas que nos aconteceron ao longo de 365 días e neste ano tan sinalado non podíamos deixar pasar este acontecemento. Mais, botando a vista atrás, o noso alumnado ten máis claro que nunca cales son as cousas máis importantes da vida; aquelas das que non queremos prescindir e as que botamos de menos cando nos faltan.

Visita a nosa árbore dos desexos para descubrir o que queren os nosos rapaces e rapazas para este ano que está por comenzar.

Gracias ao Equipo de Dinamización da Lingua Galega por facernos partícipes de todos estes desexos.

Visita ao Belén Artesanal de Porto

O alumnado de 2º de Primaria visitou o Belén artesanal situado no lugar de Porto. Alí puideron ver que, co esforzo das súas veciñas e veciños, o Nadal volve ás nosas vidas.

Belén artesanal

Se queres ver todo o que aprenderon nesta saída podes visitar a nova no blog de O Trasno Paroleiro.

Entrega de notas na aplicación abalarMóbil

logo abalarMóbil

Neste curso académico 2020/2021 reducíronse as achegas de documentación impresa para cumplir co protocolo COVID, onde se priorizan as interaccións, avisos e mensaxes de forma virtual. É por iso que, ao igual que no final do curso anterior, as notas do alumnado se enviarán a través da aplicación abalarMobil.

Para todas aquelas familias que aínda non accedíchedes á aplicación ou cambíaches de número/teléfono móbil, a través dos seguintes enlaces podedes:

1) Saber como descargar e rexistrarte na aplicación. VIDEO

2) Saber as diferentes funcionalidades da aplicación. VIDEO

Se tedes algún problema na descarga da aplicación, poñédevos en contacto co centro a través do correo cpi.pontecesures@edu.xunta.es.

Recomendacións lectoras de Nadal

Recomendacións lectoras de Cpi Pontecesures