Publicación das Listaxes Provisionais do Proceso de Admisión do Alumnado. Curso 2024 - 2025

logo documentación

Segundo o recollido nas Instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre o proceso de admisión de alumnado, a consulta por parte das familias das listaxes provisionais e definitivas só se poderá realizar de forma:

a)      PRESENCIAL no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar, ou

b)    NON PRESENCIAL única e exclusivamente a través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital da Fábrica Nacional da Moneda e Timbre.

prazo de reclamacións é de 1 mes contados a partir do seguinte ao da súa publicación ante a Xefatura Territorial de Pontevedra.

As listaxes non se farán públicas a través desta web seguindo o protocolo de protección de datos.