Plan de Adaptación á situación COVID-19 e documentos anexos

logo covid

ACTUALIZACIÓN (OUTUBRO 2021)

De ser o caso, esta documentación será adaptada aos cambios que así se establezan desde as diferentes administracións educativa e sanitaria competentes.

Organización escolar e Medidas de Seguridade

logo covidPara garantir unha boa incorporación ao centro e establecer a seguridade de todo o alumnado, así como do conxunto da comunidade educativa (persoal docente, persoal non docente e familias) adxuntamos nesta nova a documentación necesaria para poder levalo a cabo.

Que facer cos arquivos adxuntos?

1.Normas Covid Familias: neste documento atoparedes toda aquela información de interese con respecto a organización do centro nesta "nova realidade".

2. Autoenquisa: neste documento atoparedes as preguntas de autoexploración para realizar obrigatoriamente CADA DÍA  ao alumno/a. (NON hai que entregalo no centro).

3. Declaración responsable: neste documento asumides a responsabilidade de facer a autoexploración cada día ao alumno/a. Asinar e entregar no centro.

Gracias pola vosa colaboración.

Repasamos as Normas COVID

Ante o repunte de contaxios no noso concello e arredores, e valorando o bo traballo realizado ata o de agora polo alumnado, familias, profesorado e demáis persoal da comunidade educativa, queremos lembrar, no comezo deste 2º trimestre, aquelas normas básicas obrigatorias de actuación ante a COVID-19 para seguir sendo un exemplo de actuación.

termometro

Medir a temperatura antes de saír da casa (comproba se tes síntomas e queda na casa ante o menor indicio de enfermidade)

mans

Manter unha boa hixiene de Mans (emprega auga e xabón, e/ou xel hidroalcólico)

máscara

Empregar a Máscara(colócaa correctamente, tapando boca e nariz e recorda comprobar que cumpra a normativa vixente)

distancia

Respectar os Metros de distancia social (mantén a distancia nas entradas e saídas, nas aulas, nos corredores e nos recreos)

chamda

Ante calquera sospeita de contaxio queda na casa, chama ao teu Médico e ao  centro escolar (comunicalo é fundamental para facilitar o traballo dos servizos implicados)

confidencialidade está garantida pero necesitamos da túa responsabilidade e implicación para parar esta pandemia.

Está nas túas mans!

covid

Portal Volta segura ás aulas, da Consellería de Educación.

Plan de Adaptación á situación COVID-19 e documentos anexos

logo covidSeguindo as instruccións marcadas pola administración educativa, desde o Equipo Covid elaborouse a concreción dos documentos adaptados á realidade do noso centro educativo. Nesta nova, podedes acceder ao Plan de Adaptación á Situación COVID así como aos diferentes anexos que acompañan a este plan.

Protocolo de adaptación ao contexto COVID - Consellería de Educación

logo covid Para acceder á última actualización do Protocolo de Adaptación ao contexto da COVID-19 nos centros de ensino non universitario de Galicia para o curso 2020/2021 prema neste enlace.

Acceso ao MATERIAL DE TRABALLO

Con motivo da suspensión de clases e para que o alumnado prosiga coa súa formación engadimos os seguintes enlaces que o profesorado irá dotando de documentación. (Para máis información pica en Leer máis).

Enlaces ás diferentes etapas e cursos:

- Educación Infantil

- 1º de Educación Primaria   - 2º de Educación Primaria

- 3º de Educación Primaria   - 4º de Educación Primaria

- 5º de Educación Primaria  - 6º de Educación Primaria

- 1º da ESO  - 2º da ESO

- 3º da ESO  - 4º da ESO

Enlace a materiais de interese (alumnado e familias)

- Orientación

Enlace aos materiais do programa REFORZA-T (PROA)

- Reforza-T

Enlace ás direccións de correo do profesorado

- Correos

Contacta co equipo directivo no cpi.pontecesures@edu.xunta.es ou chamando ao 886151501

Recordade que seguimos traballando (alumnado e profesorado) polo que esta situación non pode ser considerada como vacacións!