Organización escolar e Medidas de Seguridade

logo covidPara garantir unha boa incorporación ao centro e establecer a seguridade de todo o alumnado, así como do conxunto da comunidade educativa (persoal docente, persoal non docente e familias) adxuntamos nesta nova a documentación necesaria para poder levalo a cabo.

Que facer cos arquivos adxuntos?

1.Normas Covid Familias: neste documento atoparedes toda aquela información de interese con respecto a organización do centro nesta "nova realidade".

2. Autoenquisa: neste documento atoparedes as preguntas de autoexploración para realizar obrigatoriamente CADA DÍA  ao alumno/a. (NON hai que entregalo no centro).

3. Declaración responsable: neste documento asumides a responsabilidade de facer a autoexploración cada día ao alumno/a. Asinar e entregar no centro.

Gracias pola vosa colaboración.

1. NORMAS COVID. FAMILIAS..pdf342.64 KB
2. ENQUISA DE AUTOAVALIACIÓN CLÍNICA.pdf109.42 KB