Programa de formación para as familias

O Concello de Pontecesures forma parte dun Programa de "Prevención das drogodependencias e outras condutas aditivas" e o noso colexio está a participar en dito programa.

Para previr este tipo de condutas relacionadas coa promoción da saúde (alcohol, tabaco..., así como adicións ás novas tecnoloxías) é importante un traballo coordinado entre alumnado, docentes e familias.

Dada a situación actual da COVID19, non é posible a formación presencial coas familias polo que o programa é ofertado de maneira online.

Os contidos do programa son:

• "Mais que un teito" - dirixido ás familias do alumnado de 5º e 6º de Primaria.
  • "Mais que un teito" - dirixido ás familias do alumnado de 1º a 4º da ESO.
  • "Formación para fillos/as e pais/nais en TIC" - dirixido ás familias do alumnado desde 1º de Educación Primaria a 4º da ESO.
  • "En familia todos contan" - dirixido ás familias do alumnado de toda a ESO

Podedes atopar os programas nos ficheiros adxuntos desta nova.

No mes de maio enviaremos, a través do alumnado, unha pequena enquisa de satisfacción relacionada cos contidos deste programa.

Grazas a todas as familias pola vosa colaboración.

Vacacións de Semana Santa

O centro permanecerá pechado nas vacacións de Semana Santa. Recordade que voltamos ás aulas o vindeiro mércores 7 de abril.

Felices festas de Pascua e bo descanso!

ovos de pascua

Escola de Nais e Pais. Videoconferencia con Raquel Pedrouso

cartel videoconferencia

O vindeiro 7 de abril, de 16:00h a 18:00h, o Centro de Formación e Recursos de Pontevedra (CFR) xunto coa Consellería de Educación e a colaboración de Raquel Pedrouso, ofrecerá unha conferencia virtual para as familias coa finalidade de identificar, regular e expresar os estados emocionais.

Se se utiliza ordenador poderase acceder á videoconferencia clicando no seguinte enlace.

Se se emprega un dispositivo móbil ou tableta deben descargar a aplicación de Webex no Google Play (dispositivos Android) ou na App Store (dispositivos Apple).*

* Se non sabe empregar a aplicación Webex pode visualizar este titorial

Aviso de apertura da biblioteca

logo covid NOTA INFORMATIVA:

Dada mellora da situación epidemiolóxica, dende hoxe luns, 8 de marzo, reanúdase polas tardes o uso da biblioteca.

O Equipo Directivo

Bo Nadal e Feliz 2021

felicitación nadal

Todo o profesorado quere desexarvos unhas boas festas, cheas de saúde e felicidadeVémonos o venres 8 de Xaneiro de 2021.

Coidádevos moito

IMPORTANTE: Horario de entrega de notas

logo abalarMobilA entrega dos boletíns de notas a través da aplicación abalarMóbil farase en horario diferenciado entre as etapas de Infantil/Primaria e a etapa de Secundaria para non sobrecargar a rede.  O horario de publicación é o recollido na seguinte táboa.

horario das notas de decembro

Se non as podedes ver a partir desa hora, agardade a poder visualizalas ao longo da tarde pois seredes moitas familias accedendo á mesma aplicación. De seguir tendo problemas, comunicádeo por correo electrónico ao titor/a correspondente ou a centro (cpi.pontecesures@edu.xunta.es).

INICIO DAS CLASES

Para unha óptima organización do inicio de curso adxuntamos a seguinte táboa para consultar a relación de cursos e días nos que se incorporará o alumnado de INFANTIL E PRIMARIA ao centro.

organización do inicio de curso

IMPORTANTE: Entrega de notas

logo abalarNeste final de curso faremos a entrega dos boletíns de notas a través da aplicación abalarMóbil, onde teredes que seleccionar a avaliación ordinaria. As datas e hora de publicación son as recollidas na seguinte táboa.

Se non as podedes ver a partir desa hora, agardade a poder visualizalas ao longo da tarde pois seredes moitas familias accedendo á mesma aplicación. De seguir tendo problemas, comunicádeo por correo electrónico ao titor/a correspondente.

entrega notas ESO

Acceso ás programacións adaptadas

documentaciónComo se recolle nas Instrucións do 27 de abril de 2020, o equipo docente do CPI de Pontecesures adaptou as súas programacións didácticas á situación actual xerada polo Estado de Alarma a causa do Covid-19. Pode atopalas nesta páxina web, no apartado Centro >> Secretaría >> Documentos do centro, que se atopa no lateral esquerdo desta mesma páxina.

REPARTO DE MATERIAL (libros de texto - ordenadores)

material escolarAVISO ÁS FAMILIAS

A próxima semana, de luns 27 a mércores 29 de abril ao longo da mañá, coa colaboración do Concello, levaremos aos fogares os libros de texto que quedaron nas aulas, con motivo do Estado de alarma. Tamén se fará a distribución dos ordenadores dispoñibles, conforme a información dos cuestionarios enviados polas familias, ás que damos as grazas de antemán.

Atentamente.

O equipo directivo