Curso 2023 - 2024

O luns 11  de setembro iniciamos o curso 2023 - 2024 comenzando as clases no horario de sempre, que ten establecido o centro.

horario do centro

ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL

O alumnado de infantil entrará e sairá polo portal de sempre, zona de administración, e nas mesmas condicións que o curso pasado. O portal abrirase ás 8:55 h e as 13:55 h, respectivamente, para facilitar as entradas e saídas ao recinto escolar.

No caso do alumnado transportado, este será vixiado polo profesorado para este fin.

ALUMNADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA

O alumnado entrará e sairá polo portal de sempre, zona do Pino Manso, acompañado das familias. O portal abrirase ás 8:55 h e ás 14:00 h, respectivamente, para facilitar as entradas e saídas ao recinto escolar. O alumnado estará acompañado en todo momento polas súas familias mentres non toque o timbre, excepto no caso do alumnado de 5º e 6º que conte con autorización para entrar e saír sós.

ALUMNADO DE EDUCACIÓN SECUNDARIA

O alumnado poderá acceder ao recinto escolar a partir das 8:55 h e o martes pola tarde a partir das 16:35 h.

Para visualizar o plano de portais e portas de acceso, ver o documento adxunto.

*NOTA:

Ao igual que o curso anterior o alumnado fará horario completo.

Ás 9:05h terán a presentación co profesorado titor e dende as 9:55h ata ás 14:45h terán as demais clases que se lles explicará no horario de titoría.

Para o primeiro día terán que levar o material necesario para facer as anotacións que lles indique o profesorado.

Dámoslle a todas e todos unha afectuosa benvida.

AdxuntoTamaño
PLANO.pdf177.19 KB