Acceso ao MATERIAL DE TRABALLO

Con motivo da suspensión de clases e para que o alumnado prosiga coa súa formación engadimos os seguintes enlaces que o profesorado irá dotando de documentación. (Para máis información pica en Leer máis).

Enlaces ás diferentes etapas e cursos:

- Educación Infantil

- 1º de Educación Primaria   - 2º de Educación Primaria

- 3º de Educación Primaria   - 4º de Educación Primaria

- 5º de Educación Primaria  - 6º de Educación Primaria

- 1º da ESO  - 2º da ESO

- 3º da ESO  - 4º da ESO

Enlace a materiais de interese (alumnado e familias)

- Orientación

Enlace aos materiais do programa REFORZA-T (PROA)

- Reforza-T

Enlace ás direccións de correo do profesorado

- Correos

Contacta co equipo directivo no cpi.pontecesures@edu.xunta.es ou chamando ao 886151501

Recordade que seguimos traballando (alumnado e profesorado) polo que esta situación non pode ser considerada como vacacións!

Estes son pasos a seguir nesta nova:

- Busca o nome do teu curso/nivel de estudos e pica no seu enlace.

- O enlace fará unha redirección a un espazo virtual (Google Drive) onde atoparás os materiais do curso.

- Visualiza en cada curso/materia o traballo a realizar ou a documentación a traballar.

- Revisa as carpetas cada día para comprobar que o profesorado non engadiu novo traballo.

- Remite as tarefas realizadas (foto, documento) ou as túas dúbidas ao correo facilitado para cada un dos docentes (mestr@s de infantil e primaria, profesorado de secundaria).