Repasamos as Normas COVID

Ante o repunte de contaxios no noso concello e arredores, e valorando o bo traballo realizado ata o de agora polo alumnado, familias, profesorado e demáis persoal da comunidade educativa, queremos lembrar, no comezo deste 2º trimestre, aquelas normas básicas obrigatorias de actuación ante a COVID-19 para seguir sendo un exemplo de actuación.

termometro

Medir a temperatura antes de saír da casa (comproba se tes síntomas e queda na casa ante o menor indicio de enfermidade)

mans

Manter unha boa hixiene de Mans (emprega auga e xabón, e/ou xel hidroalcólico)

máscara

Empregar a Máscara(colócaa correctamente, tapando boca e nariz e recorda comprobar que cumpra a normativa vixente)

distancia

Respectar os Metros de distancia social (mantén a distancia nas entradas e saídas, nas aulas, nos corredores e nos recreos)

chamda

Ante calquera sospeita de contaxio queda na casa, chama ao teu Médico e ao  centro escolar (comunicalo é fundamental para facilitar o traballo dos servizos implicados)

confidencialidade está garantida pero necesitamos da túa responsabilidade e implicación para parar esta pandemia.

Está nas túas mans!

covid

Portal Volta segura ás aulas, da Consellería de Educación.

AUTOENQUISA.pdf47.36 KB
Medidas_proteccion_individual.pdf538.88 KB