Concerto Solidario de nadal 2018 do Conservatorio Profesional/Escola de Música de Tui

O Xoves 13 de Decembro de 2018 ás 20:00 horas, No Teatro da Area Panorámica de Tui, terá lugar o Concerto Solidario de Nadal do Conservatorio Profesional/Escola de Música de Tui. Para acudir, só tes que ter gañas de escoitar boa música e acercarte ao teatro cun Kilo de alimentos non perecedoiros (Preferentemente Leite, Aceite e Cacao)

Anímate a compartir con nós e coas familias máis necesitadas da zona esta época tan máxica  a través do único lenguaxe universal: "A MÚSICA"

A retirada de entradas e entrega de alimentos poderá realizarse no hall do Teatro da Área Panorámica dende as 17:30. A xente que desexe colaborar e non lle sexa posible acudir ao concerto, poderá deixar os mesmos calquera día no centro situado na Avenida da Concordia S/N en horario de 16:00 a 22:00.

ANIMATE A PARTICIPAR!!!!

Organiza: