6º Programa de Radio Tui dedicado aos novos talentos do Conservatorio Profesional e da Escola de Música de Tui

Hoxe pola mañán tivo lugar a emisión do sexto programa de "Radio Tui" dedicado a promover e dar a coñecer os novos talentos musicáis que se están a formar na actualidade no noso centro. Nesta primeira ocasión tivemos a sorte de poder escoitar a tres guitarristas expléndidos!:

• Raúl Costa López que ten 11 anos e cursa 2º de Escola na especialidade de Guitarra. A obra que interpreta é "dúas cantigas" de Alfonso X el sabio.
  • Antonia Paço Nascimento que ten 9 anos e cursa 1º de Escola na especialidade de Guitarra. As obras que interpreta son: Campanita (W. A. Mozart) Frere Jacques (Popular) Navidad (Popular)
  • Leire Rodríguez Silva que ten 9 anos e cursa 1º de Escola na especialidade de Guitarra. As obras que interpreta son: Burlesca.(Popular) Oda a la Alegría (L.V. Beethoven) Danza Alemana (F. Schubert)

NORABOA AOS TRES PARTICIPANTES!!!

5º Programa de Radio Tui dedicado aos novos talentos do Conservatorio Profesional e da Escola de Música de Tui

Iria Álvarez Pérez (Trompa)

Hoxe, venres 30 de abril pola mañán tivo lugar a emisión do quinto programa de "Radio Tui" dedicado a promover e dar a coñecer os novos talentos musicáis que se están a formar na actualidade no noso centro. Nesta ocasión tivemos a sorte de poder escoitar a:

• Iria Álvarez Pérez que ten 16 anos e cursa 3º de Grao Profesional na especialidade de Trompa. A obra que interpreta é o 2º movemento do concerto para trompa e orquestra de W. A. Mozart.

4º Programa de Radio Tui dedicado aos novos talentos do Conservatorio Profesional e da Escola de Música de Tui

Raúl Núñez Almeida (Trompeta)

Pablo Estévez Pereira (Trombón)

SOLICITUDE DE PRAZA PARA O CONSERVATORIO E ESCOLA DE MÚSICA (Alumnos de novo acceso)