Escolares

Xornadas de Educación Vial

A partir do luns 28 de marzo comezaremos unha nova edición das xornadas de Educación Vial no noso centro. Nestas xornadas visitaranos persoal da DGT, así como da policía local e protección civil para concienciar ao noso alumnado sobre a educación vial, incluíndo un circuito no que o noso alumnado poderá poñer en práctica as boas maneiras circulando por vías púbicas como peatón, ou conducindo algún vehículo.

O alumnado traerá as súas bicicletas para desenvolverse por este circuito no momento que lle corresponda.

Estamos na rede!

Xa podedes seguirnos en Instagram para estar ao tanto das últimas novas! Recordade que temos tamén activos os nosos perfís de Facebook e YouTube.

Para acceder ao noso perfil en Instagram fai clic AQUÍ.

Para acceder ao perfil de Facebook pincha AQUÍ.

E AQUÍ podes acceder á nosa canle de YouTube.

Desfile de entroido polas rúas de Tomiño.

O vindeiro venres 25 de febreiro, a partires das 11:00h., terá lugar o desfile de entroido do Caselles, no que percorreremos as rúas de Tomiño. Por motivos da Covid-19 non se realizarán paradas durante o mesmo. No seguinte mapa podedes observar a ruta que seguiremos:

Un reto polo nadal

As nosas nenas e nenos uníronse aos retos do nadal… E non o puideron facer mellor! Podedes observar a actividade "Un reto polo nadal" no seguinte vídeo tamén temos fotos que podedes ver AQUÍ

Dende o CEP Pedro Caselles Beltrán queremos desexarvos a todas as nosas familias unhas felices festas e próspero aninovo… Vémonos no 2022!

"FIN DE CURSO 2019/2020"

Queridos nenos e nenas do Pedro Caselles:

Esta mensaxe é de parte de todo o profeorado do voso cole. Sabemos que este final de curso foi moi difícil para vós. Moitos recreos sen compartir, historias sen contar, excursións sen facer, festivais que non houbo, pero entre todos e todas fomos capaces...

Para os mestres e mestras tamén foi difícil, pero coa vosa axuda, implicación e colaboración puidemos levar o curso adiante. Queremos tamén agradecer ás vosas familias a súa participación incansable, e o seu apoio.

Aquí vai o noso agasallo!

BO VERÁN

Máis contidos educativos

Outros sitios na rede teñen máis contidos educativos. Aquí tedes algúns exemplos:

Repositorio de contidos do Espazo Abalar

Galicia Le

A plataforma de préstamo de libros dixitais de Galicia

Aulas Galegas

Tamén por televisión:   A canle de TV  CLAN TV emitirá todos os días lectivos unha programación para distintas áres de primaria de 9:00 a 12:00 horas.

Aprendo en casa: un portal de recursos educativos como complemento á formación.

Para entreterse:

Revista educativa Namaka

Durante o período de confinamento, podedes suscribirvos gratuitamente a esta revista. E moi fácil. E a revista, entretida. (para máis info, pinchade na imaxe)

UNICEF xunto con Alcántara Family Foundation acaban de abrir unha canle de Youtube para que poidas contarnos a todos o que fas na casa. Entra no Clip Club TV!

VIDEO DAS XORNADAS DE EDUCACIÓN VIAL

XORNADAS DE EDUCACIÓN VIAL

Do 19 ao 22 de febreiro temos a oportunidade de desfrutar dunhas xornadas de educación vial, promovida pola DXT; e en colaboración co Concello, a Policía Local, Protección Civil e a Garda Civil. Con isto preténdese concienciar ao alumnado no uso das bicicletas polas vías públicas, na correcta circulación e o cumprimento das normas que a rexen. Os nenos/as vivirán esta experiencia, como ciciclistas e peóns. Todo isto sen esquecer da importancia dos sinais e das normas de circulación e de seguridade.

Por útlimo, dicir que isto tampouco foi posible sen a mediación da nosa Anpa Mosteiro.

Se pinchades na imaxe poderedes ver fotos destas xornadas.

Estreamos a biblioteca

O día 29 estreamos a nova biblioteca, chea de novidades.  Neste video podedes apreciar o proceso de transformación que tivo.

Ven ao Caselles

Ven ao Caselles, o noso video promocional dos artistas que temos no colexio

ven ao cep pedro caselles from Alfonso Lorenzo on Vimeo.