Skip to Content

Música

Concerto didáctico 1º ciclo EP

 

CONCERTO DIDÁCTICO 1º CICLO: “LA MÁQUINA DEL TIEMPO”. SON FUTURO.

O martes 20 de febreiro o alumnado de 1º e 2º asistimos a un concerto didáctico no Palacio da Ópera titulado “La Máquina del Tiempo”. No coche de Willy (Ramiro Neira) que lle regalou seu avó, pero que resultou ser unha máquina do tempo, e con “Los Mecánicos” viaxamos ao ano 1960 gozando de nove cancións de debuxos animados ata os nosos días (dende “Popeye el Marino” ata “Peppa Pig”).

Pasámolo súper súper guai!

Concerto didáctico 1º ciclo EP

 

 

Un Entroido de cine

 

Este curso escolar tratamos o tema "O Cine", por iso aprendemos na clase de música as bandas sonoras de varias películas. Adaptámoslles as letras á música.

 

- e 5º EI: "RESCUE" de "101 DÁLMATAS". MICHAEL KAMEN.

 

- 6º EI e 5º EP: "HE'S A PIRATE" de "OS PIRATAS DO CARIBE". KLAUS BADELT e HANS ZIMMER.

 

- 1º EP: "HAPPY" de “OS MINIONS”. PHARREL WILLIAMS.

 

- 2º EP: "AUGUSTUS GLOOP" de "CHARLIE E A FÁBRICA DE CHOCOLATE". DANNI ELFMAN.

 

- EP: Prólogo de "HARRY POTTER". JOHN WILLIAMS.

 

- EP: "SUPERCALIFRAXILISTICOESPIALIDOSO" de "MARY POPPINS". ROBERT B. SHERMAN e RICHARD M. SHERMAN.

 

- EP: "PEACHES" de “SUPER MARIO BROS”. JACK BLACK.

 

Deixámosvos aquí unha mostra da gravación que realizamos cun grupo voluntario.

 

 

 

 

 
 
 
 

Concerto didáctico CMUS

O 29 de marzo de 2023 fomos convidados polo CMUS da Coruña a un Concerto Didáctico titulado “A máquina do tempo”. Asistimos os nenos e nenas de 2º a 5º.

A través desta experiencia viaxamos polo tempo dende o Barroco no século XVII, pasando polo Clasicismo no século XVIII e indo ao séculos XX e XXI.

O alumnado do Conservatorio tocou distintos instrumentos, agrupacións instrumentais e obxectos sonoros: bidóns, piano, clave, quinteto de vento, saxofóns, acordeóns acompañados de frauta travesa e contrabaixo, orquestra de corda fretada e ensemble de guitarras e arpa.

Foi emocionante esa viaxe!! Volvimos fascinados/as!! A música fainos aflorar emocións e o nivel musical foi moi alto.

Grazas!!!

Concerto didáctico CMUS

Bailes Magosto 2022

Aimee plays the saxo

Interpretacións con frauta EP

No seguinte enlace tedes os vídeos das cancións que o alumnado de educación primaria interpretou coa frauta:

Cancións frauta

Has de Cantar. Cantares Gallegos

Interpretación de alumnado de 6º EP.

Letra de Rosalía de Castro e música de Uxía Senlle.

The Syncopated Clock interpretado por 2º Primaria

O alumnado de 2º acompañou a obra "The Syncopated Clock" de Leroy Anderson cos instrumentos P.A.D. (Percusión de Altura Determinada: xyllophones, metallophones and glockenspiels) e os P.A.I. (Percusión de Altura Indeterminada: maracas).
Fixérono fenomenal!!
Escoitádeos!!
 
 
 

Museo virtual de instrumentos

Accede ao museo virtual dos instrumentos

O alumnado de 3º, 4º e 5º construíu uns magníficos instrumentos. trouxéronos a clase, tocáronos e acompañaron o himno de europa con eles, celebrando o 9 de maio.

Como este curso non se puideron ver entre os grupos-clase, aquí mestúranse instrumentos de tres niveis diferentes e, polo tanto, de seis grupos distintos.  

Tradicionalmente, os instrumentos clasificáronse en tres grandes familias: PERCUSIÓN, CORDA E VENTO, clasificación que se fixo tendo como referencia a orquestra clásica (século XVIII) e romántica (SÉCULO XIX). 

Non obstante, esta clasificación corresponde a tres criterios distintos:

  • A acción que produce o son na percusión.
  • O corpo sonoro na corda.
  • A forza activadora no vento.

Por isto, Mahillon en 1884 e posteriormente Hornbostel e Sachs en 1914 elaboraron outro tipo de clasificación máis lóxica, atendendo ao elemento vibratorio que produce o son. Así, formáronse catro grandes grupos aos que posteriormente, debido á aplicación da electrónica á música, houbo que incorporar un quinto grupo: Os electrófonos.

Así, clasificaron  os seus instrumentos en 4 familias:

Outros están no grupo de COMBINADOS porque son dous instrumentos de distinta familia que fixo o memso alumno/a ou un mesmo instrumento pódese categorizar en dúas familias.  

Esperamos que vos gusten!!! Son xeniais e soan moi ben!

Grazas aos participantes!!! 

 

Música e evolución

Os días 25, 27, 30 de novembro e 4 de decembro tivemos o pracer de recibir a visita no noso colexio de Pablo Carpintero e Rosa Sánchez, uns magníficos músicos que tocan moitos instrumentos e coñecen perfectamente a música popular galega.

Déronnos un concerto didáctico titulado “A música e evolución”. Fixéronnos comprender que a música está en nós xa dende o ventre materno cando escoitamos os distintos ritmos que alí se xeneran e a voz da nosa nai, seguindo por como facían instrumentos os nenos/as con elementos da natureza ata chegar, de adultos/as, a construir instrumentos máis complexos.

A través desa evolución tocaron 43 instrumentos musicais diferentes (dende xoguetes musicais e obxectos sonoros ata varios tipos de gaitas).

Co motivo do 25  de novembro (Día contra a violencia de xénero) e con respecto á igualdade entre sexos, falaron de algo tan importante como é o dimorfismo sexual e a selección sexual.

Reflectimos a continuación un resumo das opinións do alumnado asistente de 5º e 6º de EP sobre o Concerto Didáctico: “Música e evolución”:

En xeral, gustounos moito, pareceunos moi interesante e divertido e impresionounos que fosen os nenos/as os contructores/as dos instrumentos con ósos ou pedras e os que os tocaban tamén.

Valoramos que nos ensinasen a decatarnos de que todo o que temos arredor é música e pareceunos alucinante como collen cousas que todos vemos no día a día e o convirten nun instrumento.

Tamén nos pareceu interesante aprender por que aos bebés lles relaxa a voz da súa nai e os efectos que provoca a música no noso corpo.

O noso instrumento favorito foi o “de madeira que dá voltas e produce o son forte do vento”, a zoadeira, e parecenos impactante facer música cunha folla. Tamén nos gustaron as gaitas, sobre todo a portuguesa, e o pandeiro xigante que tiña campás.

Pero sen dúbida o que máis nos gustou foi aprender para que servía a música, que é para poder traballar e estar con otras persoas en total harmonía.

Unha petición que facemos: que nos explicaran detalladamente como se facían eses instrumentos.

 

MOITAS GRAZAS E VOLVEDE TÓDOLOS ANOS!!

 

Pablo carpinteiro e Rosa Sánchez

Distribuir contido


by Dr. Radut