Arts and crafts

Tribal Masks

O alumnado de 4º EP realizou máscaras inspirándose principalmente en modelos de África e América.

Estas son as súas creacións.

Hats

Aluminium foil art

Co fin de experimentar con novos materiais, na área de Plástica estivemos a traballar con papel de aluminio.

Coñecemos a Alberto Giacometti e inspirándose na súa obra o alumnado de 6º creou as súas propias esculturas.

En 3º utilizamos o aluminio pintado con rotuladores permanentes para crear obras abstractas con motivos xeométricos.

Yayoi Kusama

Este trimestre, nas clases de Plástica CLIL (3º e 4º EP), inspirámonos na artista Yayoi Kusama para realizar varias propostas artísticas.

• Invitamos a todo o alumnado e profesorado do centro a participar nunha instalación interactiva que trataba de recrear o traballo de Yayoi Kusama na Tate Gallery de Londres. A proposta consistía en transformar un pequeno espazo en branco no corredor do colexio, nun mar de puntos de cor.

The Obliteration Room (Tate Gallery, London)

• Elaboración e decoración de cabazas de cartolina inspirándose nos desos de Kusama.
  • Debuxo de cabazas utilizando elementos artísticos da obra de Kusama con  aportacións  e interpretación propias do alumnado.