mary
  • Reserva de praza: para o alumnado de 6º de EP que pretenda continuar estudos no IES adscrito,  IES As Telleiras.

Deberá presentar o formulario normalizado ED550A, no CEIP Plurilingüe Virxe do Mar ou a través da aplicación admisionalumnado, do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro.

• Alumnado de 2º ciclo de Educación Infantil, Educación Primaria, Educación Secundaria Obrigatoria e Bacharelato que se incorpora ao sistema ou que cambie de centro docente.

Deberá presentar o formulario normalizado ED550B, no centro elixido ou a través da aplicación admisonalumnado, do 1 ao 22 de marzo.

IMPORTANTE

- O alumnado de que pretenda continuar os seus estudos noutro centro, que non sexa o IES AS TELLEIRAS, deberá presentar a solicitude entre o 1 e o 20 de marzo no centro que elixa.

- O alumnado que continúa estudos no centro ten garantida a súa permanencia nel e, polo tanto, non precisa dun novo procedemento de admisión.