Radio

Programas de radio de 4º polo Día da Saúde

Para o obradoiro de radio que fixemos con Luís Losada de Radio Espora o alumnado de 4º tivo que preparar os seus propios porgramas, un por aula.  O día 27 de abril conmemórase o Día Mundial da Saúde e  aquí tedes o resultado final dos seus traballos de investigación.

Primeiro programa de radio deste curso!

Aquí vos deixamos o primeiro programa de radio deste curso 23/24, un programa moi especial xa que anuncia que gañamos o 3º premio nacional polo club de lectura "Faragullas de papel"! Animádevos a participar nel seguindo as instrucións que vos dan a continuación algúns dos seus membros.

Programa de radio "Día do medio ambiente" 3ºB

Un novo podcast neste caso relacionado co día do medio ambiente que se celebra o 5 de xuño.

Programa de radio "Cans sen raza" de 3ºB

O día 28 de maio celébrase o día dos cans sen raza e dende a clase de 3ºB quixemos facerlles a nosa pequena homenaxe. Se non se escoita o noso audio na pista de Sound Cloud podedes reproducilo picando AQUÍ.

Podcast de premio!!

Comprácenos comunicar que fomos agraciados no V Concurso de Podcats Radio na Biblio, na modalidade alumnado de 3º a 6º Primaria.

Este ano o autor homenaxeado o Día das Letras Galegas é Francisco Fernández del Riego e no podcast titulado "Camiño andado" podedes achegarvos á súa figura.

Parabéns a todos os participantes que posibilitaron que este recoñecemento fora posible.

Na seguinte ligazón podedes acceder á resolución https://www.edu.xunta.gal/portal/node/39904.

Podedes escoitar o Podcast: "Camiño andado" no arquivo adxunto e na nosa canle de SoundCloud. Agardamos que o desfrutedes, tanto coma nós!

Premio V Concurso de Podcasts Radio na Biblio