Unha escola para convivir, ser, estar e aprender.

Actualización de información ás familias: comunicacións e avaliacións

Comunicacións co centro durante o tempo de alerta sanitaria

O Sistema de comunicación co alumnado e as familiasestablecido polo centro:

Teléfono do colexio en horario de 10:00 a 13:00h e no correo electrónico do centro . (Derivando ao profesorado correspondente se é preciso).

Tf: 881880820

www.ceip.sal.lence@edu.xunta.gal

Becas comedor. Información dos Servizos Sociais do Concello.
"A beca municipal de comedor ten o prazo interrumpido hasta que se retomen as clases."

Pode acceder á convocatoria de subvencións e axudas públicas do concello neste enlace Beca municipal.

Avaliación do alumnado

Debido a esta situación de emerxencia, as notas da 2ª avaliación reflexarán o traballo
feito ata o día 13 de marzo . O boletín será entregado ao alumnado ao reinicio das clases.

Modificaranse os contidos e competencias da terceira avaliación .

Este curso suspéndense as probas de avaliación individualizada en 3ºEP e a de avaliación final en 6ºEP.

Continuamos repasando. Ánimo.

Actividades e recursos recomendados para o tempo de confinamento na casa

Actividades recomendadas

Os teus profesores recomendan que durante estes días do COVID 19 , ademáis de axudar nas tarefas domésticas e aproveitar para recoller ben a túa habitación, SIGAS COA RUTINA DO TEU HORARIO DE CLASES.

En cada asignatura podes :

repasar nos libros , volver ler o que fixemos na clase, facer de novo as actividades das libretas, ler un bo libro ou ver unha boa película no tempo do Plan Lector, bailar unha coreografía na hora de Edu. Física ou pintar na hora de Plástica.

A partir do luns día 16/ 03/2020 haberá diferentes links para poder REPASAR os contidos das diferentes asignaturas. Poderás acceder a eles na marxen esquerda desta páxina web pinchando no teu curso.

EDUCACIÓN INFANTIL                        EDUCACIÓN PRIMARIA                                 ESPECIALIDADES

RECURSOS EDUCATIVOS EN TELEVISIÓN

A partires do luns 23 de marzo de 2020, o alumnado de entre 6 e 16 anos poderá continuar coas clases con ‘Aprendemos en casa’. Trátase dunha programación especial de cinco horas diarias de contidos educativos que se emitirá en aberto durante as mañás, de luns a venres, en Clan TV e en La 2 de TVE.

O Ministerio de Educación y Formación Profesional en colaboración con Radio Televisión Española (RTVE) pon en marcha esta iniciativa para paliar parte das horas lectivas do alumnado e facilitar a aprendizaxe durante a suspensión da asistencia aos colexios motivada polo estado de alarma para conter a propagación do coronavirus.

Tamén podes acceder online:

Aprendemos en casa de 6 a 8.     Aprendemos en casa de 8 a 10.      Aprendemos en casa de 10 a 12.

A segunda canle da TVG emitirá contidos educativos de luns a venres

A programación foi ideada en colaboración coa Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, e o seu obxectivo é facilitarlles aos estudantes un complemento aos contidos que están recibindo dos centros de ensino. Estes contidos emitiranse de luns a venres, de 11.00 a 13.00 horas.

Luns 23

Martes 24

Mércores 25

11:00 h - ERA UNHA VEZ O HOME: ERA UNHA VEZ O HOME 1

11:30 h - ERA UNHA VEZ OS EXPLORADORES

11:55 h - AQUELANDO TAMÉN QUEDO NA CASA

12:05 h - XEOCLIP

12:05 h - CRIATURAS

10:55 h - ERA UNHA VEZ O HOME

11:25 h - ERA UNHA VEZ OS EXPLORADORES

11:50 h - AQUELANDO NA CASA

12:05 h - AQUELANDO

12:35 h - XEOCLIP: O modelado e as formas glaciares no Courel

12:40 h - XEOCLIP: Formación de acantilados. (Praia das Catedrais)

12:45 h - CRIATURAS

11:00 h - ERA UNHA VEZ O HOME: ERA UNHA VEZ O HOME 3

11:30 h - ERA UNHA VEZ OS EXPLORADORES

12:00 h - AQUELANDO TAMÉN QUEDO NA CASA

12:10 h - XEOCLIP

12:20 h - CRIATURAS

Se perdes algún capítulo pica nestes enlaces: ERA UNHA VEZ O HOME,     ERA UNHA VEZ OS EXPLORADORES,    AQUELANDO,     XEOCLIP ,     CRIATURAS

Coronavirus - Información facilitada pola ANPA

Publicado el 16/03/2020

Becas Comedor durante el COVID-19

Os dejamos información relevante respecto del servicio de comedor que se mantendrá para los beneficiarios de las becas. En el siguiente enlace tienen toda la información:

“Facilitarase o menú para recoller e levar ao domicilio e todas as familias que necesiten o servizo para os menores bolseiros, remitirán un correo electrónico ao seu centro cívico de referencia.

• easelvina@coruna.es
  • easmallos@coruna.es
  • eassandiego@coruna.es
  • easlabanou@coruna.es
  • easmontealto@coruna.es

O alumnado bolseiro que non dispoña de comedor no seu centro escolar, pode facer igual a solicitude e trataremos de remitilo a un centro próximo.

Para más información, contactar con el SERVIZO DE BENESTAR SOCIAL o el SERVIZO DE ATENCIÓN TELEFÓNICA 010