Unha escola para convivir, ser, estar e aprender.

Horarios Espello 2021/2022

Os horarios espello se aplicarán en 3º, 4º, 5º e 6º de Ed. Primaria no caso de peche dunha aula completa deses niveis ou de todo o centro educativo.

En ditos horarios espello figuran as horas de conexións en directo para o Ensino a distancia do alumnado da clase ou clases confinadas co seu profesorado (horario que figura en azul).

Despois das conexións en directo se inclúe un tempo de traballo individual do alumnado, tempo que empregarán en levar a cabo o traballo proposto (horario que figura en vermello).

Na aula virtual dos grupos que pasen a traballar co horario espello figurará unha copia dos horarios incluídos tras esta mensaxe, a fin de facilitar a organización do traballo para os alumnos.

Para acceder ás conexións online, cando se active o confinamento dunha clase completa ou de todo o colexio, deberán pulsar o botón habilitado ao efecto no curso do seu grupo-clase en cada materia da aula virtual no horario correspondente á mesma.

Pulse sobre a etiqueta co número de arquivos adxuntos para despregar a lista dos mesmos.

Titorial acceso Aula Virtual do centro.

Tedes á vosa disposición un pequeno titorial de acceso á Aula Virtual

no seguinte enlace: TITORIAL DE ACCESO AULA VIRTUAL

Saúdos.

ED. PRIMARIA: Reunións principio de curso 21/22 coas familias.

As reunións de principio de curso para as familias do alumnado de ed. primaria terán lugar no patio interior do centro (entrada pola Avda. de Oza) nas seguintes datas e horas, prégase que só asista unha persoa por familia:

• 1ºA e 1ºB - luns 13 de setembro ás 16:30

• 2ºA - mércores 8 de setembro ás 17:00