4º B -COMEZO CURSO-

Estimadas familias, este a no o voso fillo/a estará na clase de 4º B, o curso do que son titor.

Informacións varias: as entradas e saídas serán pola porta principal da Avd. de Oza. Horario: 8.55/13.50. H. Seguimos usando máscaras todo o tempo (teñen que traer unha de reposto gardada) e cun bote pequeno de xel. A merenda farémola na clase. O primeiro día deberán traer as mochilas para levar a forrar os libros do fondo de libros, nese forro polo exterior poderedes pegar ou escribir o nome do voso fillo/a. Tamén levarán unha nota co material que deberedes mercar.

A reunión de principio de curso será presencial no patio de columnas do colexio o vindeiro luns 27 de Setembro as 17:30 da tarde, só poderá asistir unhe persoa por alumno/a.

Un cordial saúdo.

Joaquín.

Material escolar.

Material específico COVID: hidroxel, panos de papel, máscara de recambio, botella de auga.

Material de aula:

- Axenda.

- 3 cadernos de cuadrícula (matemáticas, sociais e naturais), mellor de grapas.

- 2 cadernos dobre pauta (galego e castelán).

-Estoxo: 1 lapis, 1 goma, 1 afialapis con depósito, 1 boli vermello, 1 boli azul ou negro, tesoiras, 12 ceras de cores, 1 barra de pegamento.

- 1 carpeta tamaño A4.

- 1 paquete de 500 folios A4.

Material de inglés: aproveitamos o caderno do ano pasado. Se non o temos, comprar un de pautas.

Material de educación física: roupa e calzado deportivo. NON BOLSA DE ASEO.

Material de música: carpeta plástica ou de cartón tamaño A4.

*Nota: o material deberá vir co nome posto.

FELICES VACACIÓNS!

Xa chegaron as tan esperadas vacacións!

Agardo que gocedes moito do verán e que o pasedes xenial, que o tedes moi merecido! Moitas grazas a todos e todas por deixarme aprender ao voso lado! Foi un pracer!!

Tedes o meu email para seguir mantendo contacto.

Unha aperta ben grande!

Ana.

Pd: déixovos as solucións das tarefas de xuño.

Good morning!

Gryffindor and Hufflepuff win the house points contest! Congratulations to Aitana, Anxo and Vera from Gryffindor and Antón, Daniela, Mabel, Great and Javier from Hufflepuff. Congrats to all of you for your hard work this year! Enhorabuena a las dos casas ganadoras y a todos/as por vuestro trabajo este curso.

Os dejo dos actividades voluntarias (crafts):

Have a great summer holiday!

Ciencias sociais e naturais

Bos días!

Déixovos dous experimentos con globos, espero que vos gusten! (Actividade voluntaria).

Material Adaptación Curricular 4°B - 15 ao 19 xuño

Boas!

Adxunto o material para a derradeira semana de curso, para o alumnado con adaptación curricular de 4°B, preparado pola súa mestra de PT.

Saúdos

MATERIAIS XUÑO(8-12) - ADAPTACIÓN CURRICULAR 4º B

Bos días,

Adxúntovos o material para o alumnado con adaptación curricular de 4º B, preparado pola súa profesora de PT para esta semana do 8 ao 12 de xuño.

Saúdos!!

Ciencias sociais e naturais

8 de xuño

Bos días!

Adxunto as tarefas de naturais e sociais para esta semana.

June, 8th

Good morning!

• Tema 5 del activity book (os adjunto capturas de pantalla).
  • Entrad en la página de lengua inglesa y elegid juegos de repaso vistos este curso.

Have a great week!

June, 1st

Good morning!

Os adjunto varias tareas de repaso y un juego para practicar los verbos.

Have a great week :)