Tecnoloxía, Programación, Pendentes, Ligazóns de interese, Novas, Actividades

Programación 2023/24 do departamento de Tecnoloxía

As programacións didácticas das materias impartidas polo departamento de Tecnoloxía aparecen recollidas nos seguintes documentos:

Programación Tecnoloxía e Dixitalización 1º ESO

Programación Tecnoloxía e Dixitalización 2º ESO

Proxecto competencial 3º ESO

Avaliación de pendentes 2023/24

O alumnado con materias pendentes ten á súa disposición en E-Dixgal o calendario cas datas das probas e de entrega de tarefas. O material para preparar a materia (apuntamentos e boletíns) está accesible na mesma plataforma.

- O alumnado realizará probas parciais con preguntas do tipo das dos boletíns ou probas de informática baseadas nas prácticas propostas (de entrega obrigatoria).

- Os boletíns non se avalían, as prácticas de informática si.

- As unidades suspensas poden recuperarse en maio.

- O alumnado obterá unha valoración positiva na materia se acada o 5 na media das avaliacións ou na media recalculada tralas recuperacións que fora necesario facer en maio.

10 razóns para non practicar sexting

Bótalle unha ollada!

Presentámosche unha serie de ligazóns interesantes relacionadas coa tecnoloxía:

BLOGS

Da profesora María Loureiro, contén moita información, actividades, ligazóns, curiosidades,...

Feito por outra profesora de tecnoloxía, Teresa Mancebo, atoparedes máis recursos útiles e interesantes.

INTERNET

Pantallas amigas

Por un uso seguro e saudable da Internet, redes sociais, móbiles e videoxogos.

OUTROS

Galería de ferramentas

As ferramentas do taller clasificadas, indicacións de cal é a súa aplicación, medidas de protección a adoptar e incluso vídeos para ver como usalas correctamente.

A auga, aplicacións enerxéticas na Galicia Preindustrial

Funcionamento de muíños, batáns e outras máquinas movidas  pola auga. Tamén historia e historias, vídeos, música, etc.

O carro galego

Información sobre este medio de transporte tradicional, incluídos planos para a súa construción.