Benvida

IES de Pastoriza

Benvidos á web do IES de Pastoriza

Rúa do Lagarto, Esq. Furoca, s/n

15140 Pastoriza. Arteixo (A Coruña)

Tlf. 981 64 75 17 - Fax. 981 64 75 19

e-mail : ies.pastoriza@edu.xunta.es

Calendario do Curso 2018-19

Achegamos o Calendario Escolar para o curso 2018-19.

As datas dos días non lectivos a elección do centro para este curso serán o 2/novembro e o 20/maio.

Fondo solidario de libros de texto - Listaxes definitivas

Achegamos as listaxes definitivas coa asignación dos libros do Fondo Solidario:

Os libros serán repartidos por grupos de alumnos a partir do luns 17, durante os primeiros días de clase.

Inicio do curso 2018-19

Inicio do curso 2018-19:

• Venres 14 setembro: Estarán dispoñibles para consulta na porta de entrada do IES as seguintes listaxes:
    • Listaxes provisionais de alumnado por grupo.
    • Horarios dos grupos.
    • Listaxes coa asignación definitiva dos libros do fondo solidario.
  • Luns 17 setembro
    • Presentación do alumnado ás 8:40h.
    • Horario de clase normal (mañá e tarde) unha vez finalizada a presentación.
    • O transporte escolar funcionará en horario normal, (mañá e tarde do luns).

Os libros de texto do fondo solidario repartiranse a partir do luns 17, durante as clases dos primeiros días lectivos.

Listaxe provisional do Fondo Solidario de Libros de Texto 2018/19

Achegamos as listaxes provisionales do Fondo Solidario de Libros de Texto para o curso 2018/19.

Graduación 4ºESO

Achegamos enlace ao vídeo do acto de graduación de 4ºESO.

NOTA: O vídeo ten un tamaño considerable (1,79GB) ao ter unha duración de 48 minutos, para ter en conta en caso de descargar ou ver usando os datos de redes móbiles. Procurade facelo usando redes WiFi.

Conmemoración do Día Mundial do Medio Ambiente

Conmemoración do Día mundial do Medio Ambiente en colaboración coa empresa Repsol, que financia as actividades extraescolares incluídas no Plan de Limpieza do centro, que se ven a desenvolver con continuidade dende o curso 2014/15. Entregáronse premios ás aulas mais limpas, ordeadas e con mellor estado de conservación, e plantouse unha árbore que continúa coa tradición dos pasados anos.