Benvida

IES de Pastoriza

Benvidos á web do IES de Pastoriza

Rúa do Lagarto, Esq. Furoca, s/n

15140 Pastoriza. Arteixo (A Coruña)

Tlf. 981 64 75 17 - Fax. 981 64 75 19

e-mail : ies.pastoriza@edu.xunta.es

Celebración do Entroido

O pasado venres celebramos o Entroido no centro, achegamos un recordo visual:

• Galería de imaxes.
  •  Vídeo do concurso de disfraces.

Grazas a Pablo Añón polo traballo realizado.

Exposición de Cacharrófonos (Instrumentos musicais caseiros)

Un curso máis o alumnado de 2º ESO, convertidos en luthiers, realizaron unha morea de instrumentos musicais caseiros aproveitando materiais diversos baixo a batuta do departamento de Música.

Como pode apreciarse na exposición que durante estes días ten lugar no propio centro educativo a creatividade e a imaxinación dos alumnos e alumnas é mais que evidente.

Achegamos unhas fotos

VISITA O PAZO DA ÓPERA E CONCERTO.

Este mes o alumnado de 2º da ESO acudiu a ver unha obra didáctica de hip-hop. Felicitar a estes dous raperos Tazz Yeah y Zerpa pois disfrutamos moito coa súa capacidade de rimar e improvisar.

Achego unhas fotos.

Actividade de patíns sobre xeo

Achegamos un par de álbums de fotos da actividade:

Visita da escritora Erica Esmorís

O  xoves 19 de decembro de 2019 na sala de Usos Múltiples o alumnado de 1º da ESO do IES de Pastoriza tivo a sorte de asistir á primeira presentación do libro Quen salva un can do escritora Érica Esmorís.

O alumnado non só participou como espectador mais tamén lle realizou á autora unha serie de preguntas que elaborou tras a lectura do libro mostrando un grande interese polas incógnitas da novela. Finalmente a autora fixo unha sinatura de libros para todas as persoas interesadas.

Grazas Érica polo teu bo facer!

Achegamos unhas fotos do evento.

Celebración do día da Música

Un curso máis con motivo da celebración do día da Música (Santa Cecilia), os alumnos/as do IES de PASTORIZA ofreceron un concerto na aula de Usos múltiples do centro.

Felicitar o noso alumnado máis musical pois gozamos moito coas súas interpretacións.

Achegamos algunhas fotos do concerto.