Benvida

IES de Pastoriza

Benvidos á web do IES de Pastoriza

Rúa do Lagarto, Esq. Furoca, s/n

15140 Pastoriza. Arteixo (A Coruña)

Tlf. 981 64 75 17 - Fax. 981 64 75 19

e-mail : ies.pastoriza@edu.xunta.es

25 N. Día Internacional contra a Violencia de Xénero.

Para conmemorar esta efeméride, o Equipo de Dinamización da Lingua Galega convocou un concurso dirixido a todo o  alumnado. Para participar nel había que elaborar conversas en galego sobre micromachismos,simulando o formato de mensaxería característico de WhatsApp.

Esta actividade permitiulles identificar, reflexionar e, sobre todo, rexeitar moitas actitudes machistas que, por desgraza, aínda se manteñen na actualidade e malia que algunhas adoitan pasar desapercibidas; non por iso son inofensivas.

Houbo dúas gañadoras, unha alumna  de  1º ESO D  e  outra de 3º ESO B, ás que se lles fará entrega dos seus premios mañá.

Agradecemos inmensamente a colaboración de todo o alumnado participante nesta actividade, así como o seu o compromiso e concienciación, pois precisamos das novas xeracións nesta loita incesante contra a violencia de xénero.

Por último, lembrade que cada unha/un de nós podemos contribuír a eliminar diferentes tipos de violencia para convivir nunha cultura da paz.

Achegamos unha foto do “Taboleiro da Lingua” cos traballos feitos polo alumnado do noso centro.

CONCURSO DE POSTAIS DE NADAL.

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega, en colaboración co departamento de Educación Plástica e Visual, convoca o "Concurso de postais de Nadal do ano 2021" dirixido a todo o alumnado do noso centro.

Pódense consultar as bases no documento adxunto.

Obradoiro para a escrita do manifesto do Correlingua 2022.

O 18 de novembro o alumnado de 1º ESO B gozou dun obradoiro para a escrita do manifesto do Correlingua 2022 que levará por título, “Desata a lingua” e que foi impartido pola poeta, Lucía Aldao.

A través de exercicios lúdicos, puideron reflexionar sobre o idioma e puxeron en común ideas para contribuír á redacción deste documento; así xurdiron varias consignas que deixaron patente que o galego aínda ten futuro entre a xente nova, pois como dicían os nosos alumnos e alumnas, “o galego ten que ser eterno e onde nós vaiamos, a nosa lingua vai connosco”.

Moitas grazas, Lucía!