Benvida

IES de Pastoriza

Benvidos á web do IES de Pastoriza

Rúa do Lagarto, Esq. Furoca, s/n

15140 Pastoriza. Arteixo (A Coruña)

Tlf. 981 64 75 17 - Fax. 981 64 75 19

e-mail : ies.pastoriza@edu.xunta.es

Exposición de Cacharrófonos (Instrumentos musicais caseiros)

Como pode apreciarse na exposición que durante estes días ten lugar no propio  centro educativo a creatividade e a imaxinación dos alumnos e alumnas é mais que evidente.
Parabéns!!!!

#RosaliaTe Mannequin Challenge da Biblioteca

Aquí vos deixamos o vídeo que realizamos na Biblioteca para celebrar o Día de Rosalía 2017.

Agradecemos a participación do alumnado e do profesorado.

NOTA: o vídeo ocupa 700MB, así que o tempo de carga para a súa visualización é lento.

Conmemoración do Día da Paz

Como nos cursos anteriores o IES de Pastoriza conmemorou o día da Paz con varias actividades (danza do mundo, canción e solta de pombas) levadas a cabo polo noso alumnado e organizadas polos departamentos de Música e Educación física. Grazas coma sempre a Radio Furoca pola sua música e o departamento de Plástica pola fermosa pancarta.

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio (convocatoria 2017)

prazo de inscrición abrangue dende o 13 ao 23 de marzo, ambos incluídos.

exame terá lugar o 31 de maio.

Máis información. AQUÍ

Exames de materia pendente - Febreiro 2017

Adxuntamos o calendario das probas extraordinarias para a recuperación da materia pendente correspondente á primeira parte, do 1 ao 3 de febreiro.

Encontro co escritor Jordi Sierra

Onte, os alumnos do Club de Lectura do IES de Pastoriza acudiron á presentación do libro "Historia del rock" de Jordi Sierra i Fabra, na librería Moito Conto da Coruña. Foi unha actividade organizada pola Biblioteca do centro.

Celebración do Día da Música

Con motivo da celebración do día da Música (Santa Cecilia), os alumnos/as do IES de PASTORIZA ofreceron un concerto na aula de Usos Múltiples do noso centro.

Felicitar o noso alumnado máis musical pois desfrutamos moito coas súas interpretacións.