Benvida

IES de Pastoriza

Benvidos á web do IES de Pastoriza

Rúa do Lagarto, Esq. Furoca, s/n

15140 Pastoriza. Arteixo (A Coruña)

Tlf. 981 64 75 17 - Fax. 981 64 75 19

e-mail : ies.pastoriza@edu.xunta.es

Inicio do curso 2017-18

O venres 15 de setembro será a presentación, co seguinte horario:

de 11:30 a 12:30 o alumnado subirá ás aulas cos seus titores.

As listaxes PROVISIONAIS dos grupos estarán na entrada do instituto para consultar antes da entrada.

Os buses recollerán ao alumnado nas paradas habituais, para chegar ao instituto ás 11:30, e regresarán ás 12:30. Os horarios a partir do luns 18 serán os habituais.

Números premiados nas rifas dos estudantes

Os números premiados nas rifas dos estudantes para a viaxe a Salou son as seguintes:

1º premio 074851
2º premio 553697
3º premio 748485

As persoas agrazadas poden canxear os boletos en calquera oficina da axencia de viaxes EROSKI.

Prazos de Matrícula

Os prazos oficiais de matrícula son:

• ordinario: do 25 de xuño ao 10 de xullo para o alumnado que promociona de curso.
  • extraordinario: do 1 ao 10 de setembro para o alumnado con materia suspensa en xuño.

Entregáronse os sobres de matrícula en xuño a todo o alumnado que promociona e tamén aos que lles quedaron 1 ou 2 materias suspensas, para evitar as colas e os problemas da matrícula en setembro.

Recoméndase facer a matrícula o antes posible, non esperar ata o último día do prazo para evitar problemas coa documentación a entregar. As datas indicadas no sobre de matrícula eran as recomendadas a estos efectos.

Actividades de fin de curso

Achegamos un par de vídeos das últimas actividades deste fin de curso:

Folga de transporte 20 e 21 de xuño - Servicios Mínimos

Esta misma tarde recibimos aviso por parte da Consellería de que a folga de transporte do 20 e 21 de xuño deixa fora dos servicios mínimos as rutas de menos de 4km de percorrido, polo que veránse afectadas as liñas 7, 8 e 9 da empresa Autos Fernández, para as que NON HABERÁ servicio de transporte.

O resto das liñas de transporte funcionarán con normalidade.