Curso 2016/2017

Prazos de Matrícula

Os prazos oficiais de matrícula son:

• ordinario: do 25 de xuño ao 10 de xullo para o alumnado que promociona de curso.
  • extraordinario: do 1 ao 10 de setembro para o alumnado con materia suspensa en xuño.

Entregáronse os sobres de matrícula en xuño a todo o alumnado que promociona e tamén aos que lles quedaron 1 ou 2 materias suspensas, para evitar as colas e os problemas da matrícula en setembro.

Recoméndase facer a matrícula o antes posible, non esperar ata o último día do prazo para evitar problemas coa documentación a entregar. As datas indicadas no sobre de matrícula eran as recomendadas a estos efectos.

Actividades de fin de curso

Achegamos un par de vídeos das últimas actividades deste fin de curso:

Folga de transporte 20 e 21 de xuño - Servicios Mínimos

Esta misma tarde recibimos aviso por parte da Consellería de que a folga de transporte do 20 e 21 de xuño deixa fora dos servicios mínimos as rutas de menos de 4km de percorrido, polo que veránse afectadas as liñas 7, 8 e 9 da empresa Autos Fernández, para as que NON HABERÁ servicio de transporte.

O resto das liñas de transporte funcionarán con normalidade.

Día da Ciencia na Rúa

O sábado 6 de maio, participamos na celebración do Día da Ciencia na Rúa. Achegamos para compartir con vós unha foto de grupo e un vídeo que grabamos no evento.

Coñece a Formación Profesional Básica (FPB)

A formación profesional básica forma parte das ensinanzas de formación profesional do sistema educativo. Ordénase en ciclos formativos organizados en módulos profesionais  de duración variable.

Os ciclos formativos de formación profesional básica teñen unha duración de 2000 horas ou 2 cursos académicos.

Superando un ciclo de FP básica obtense o título profesional básico correspondente ás ensinanzas cursadas, que ten tanto valor académico como profesional. Éste título permite o acceso aos ciclos formativos de grao medio.

Familias profesionais preferentes desde ciclos de formación profesional básica.

Que hai que facer para matricularse?

Presentar unha única solicitude de admisión e matrícula, asinada pola persoa solicitante (se esta é menor de idade, ademais deberá ser asinada por calquera dos/das titulares da patria potestade ou representantes legais) segundo o anexo I.

A solicitude presentarase no centro educativo no que pretenda ser admitido.

Cal é o período de admisión na FP básica?

Calendario de admisión curso 2017-2018

Onde podo cursar un ciclo formativo básico?

Na seguinte ligazón poderá consultar un resumo da oferta formativa na localidade de                A Coruña e arredores. AQUÍ

A continuación poderá consultar a oferta de ciclos formativos de réxime ordinario (grao profesional básico, grao medio e grao superior) en toda Galicia para o curso 2017-2018:

Na seguinte ligazón poderá consultar un resumo da oferta formativa na localidade de    A Coruña e arredores.AQUÍ

III Competición de Robótica na EEI de Vigo - 3º Premio

O venres 28 de abril participaron 8 equipos na III Competición de Robótica da EEI de Vigo, acadando un 3º premio nunha das categorías (3º e 4º da ESO). Parabéns para todos os participantes, e agradecemento ao patrocinador da proba: Obra Social de Caixabank.

Achegamos un video do evento.